Σκεπτικισμός για τη στάση των πελατών όσον αφορά στην επένδυση σε M&A

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το ποσό αυτό αντιπροσωπεύει ποσοστό ανάπτυξης της τάξης του 45,6%, που αποδίδεται κυρίως στην επαναξιολόγηση των επενδύσεων και στη βελτιωμένη λειτουργική απόδοση. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,4% αγγίζοντας τα 7,9 δισ. ευρώ. Σε ανακοίνωσή του, το WPP αναφέρει: «Για να επιβιώσεις στον κλάδο της διαφήμισης και του marketing πρέπει να παραμένεις θετικός και αισιόδοξος, και τα reports της βιομηχανίας αλλά και της εταιρείας, συνεχίζουν να αντικατοπτρίζουν αυτή τη στάση. Παρόλα αυτά, η γενική συμπεριφορά των πελατών δεν κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, καθώς η μετριοπαθής αύξηση του ΑΕΠ και η έλλειψη ρευστότητας ενθαρρύνουν για την επίτευξη του επιθυμητού κέρδους την έμφαση στην περικοπή εξόδων, παρά την ανάπτυξη των εσόδων».

(Πηγή: Campaign)