Για την τηλεοπτική επικοινωνία των εκθέσεων Artoza και Food Expo

Της Artoza, της μεγάλης διεθνούς έκθεσης για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική και της Food Εxpo, της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών. Όπως ενημερώνει η A3, το concept για την επικοινωνία της Artoza βασίστηκε στο γεγονός ότι ένα χαρακτηριστικό του κλάδου είναι η δημιουργία και η υψηλή τεχνική. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα σποτ με καλλιτεχνική διάθεση, super slow motion πλάνα παρασκευής και τη μουσική επένδυση μιας άριας του Μότσαρτ. Αντίστοιχα, για την επικοινωνία της Food Expo δημιουργήθηκε μία σειρά από σποτ που επικοινωνούσαν τους επαγγελματικούς τομείς στους οποίους απευθύνεται η έκθεση. Παράλληλα, η A3 ανέλαβε τη δημιουργία των κειμένων του website της oenotelia, της διεθνούς έκθεσης οίνου και αποσταγμάτων που διοργανώνεται μαζί με τη Food Expo. Την παραγωγή όλων των σποτ επιμελήθηκε η Lost Productions.