Η διαδικασία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο
Σε διερεύνηση της αγοράς με τη διαδικασία του κλειστού spec βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες η ΕΨΑ.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες του roster της Έψα καθώς και κάποιες ακόμη, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο παρουσιάσεων. Σημειώνεται ότι η Εψα έχει συνεργασία σε επίπεδο επικοινωνίας με τις εταιρείες Out To Lunch (σχεδιασμός επετειακών συσκευασιών και above-the-line επικοινωνία), Γνώμη+DarftFCB (διαχείριση digital), The Workshop (branding), Progressive (PR και below-the-line), Ira Media. Το εν λόγω spec αφορά σε ανανέωση της επικοινωνιακής στρατηγικής της μάρκας.