Οι διακρίσεις, είναι πάντα μια καλή ευκαιρία για να «ξεκλειδώνονται» απόψεις, εκτιμήσεις και πολύτιμα insights. Στην περίπτωση της Asset Ogilvy, τα στελέχη της μοιράζονται μαζί μας τόσο τον δικαιολογημένο ενθουσιασμό τους, όσο και το απόσταγμα της γνώσης που προκύπτει από τη σκληρή δουλειά, επιπέδου «PR Agency of the Year».

Δεν είναι εύκολη υπόθεση να κατακτήσει μία εταιρεία για δύο συνεχόμενες χρονιές την υπέρτατη διάκριση των Ermis Awards στον κλάδο της. Η Asset Ogilvy Public Relations το πέτυχε, καθώς για 2η χρονιά, ανακηρύχθηκε PR Agency of the Year. Η εταιρεία, αποχώρησε από τα Ermis Awards 2014 με το Grand της κατηγορίας για το έργο της «Cosmote StartUp: Κάνε την ιδέα σου επιχείρηση!» για την Cosmote, 2 Gold (αμφότερα για την Cosmote), 2 Silver (για τον πελάτη της Samsung) και 3 Bronze (το ένα για την Samsung και τα δύο για την Coca-Cola Hellas). Πλούσια συγκομιδή, σε μια δύσκολη κατά γενική ομολογία χρονιά για όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας. «Ο ρόλος των PR μπορεί να είναι καταλυτικός, αρκεί να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι μπορούμε να το κάνουμε», αναφέρουν μεταξύ άλλων τα στελέχη της εταιρείας, εξηγώντας στη συνέντευξη που ακολουθεί όχι μόνον πως έφτασαν σε αυτό το αποτέλεσμα, αλλά και τι έμαθαν στην πορεία…

H Asset αναδεικνύεται για 2η συνεχόμενη χρονιά, Agency of the Year στην κατηγορία PR. Τι σημαίνει αυτό για εσάς και ποιες «δεσμεύσεις» σας δημιουργεί για το μέλλον;
Μπέττυ Καζακοπούλου:
Οι βραβεύσεις της Asset Ogilvy Public Relations, που μας ανέδειξαν Agency of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά, μας γέμισαν χαρά και περηφάνια. Δικαιώθηκε η σκληρή δουλειά, μιας ακόμα χρονιάς.  Η δέσμευση μας, όχι μόνο λόγω των βραβείων αλλά κυρίως λόγω της επαγγελματικής μας προσέγγισης, αφορά στην καθημερινά καλύτερη ποιότητα, δημιουργικότητα και προσήλωση στους στόχους τόσο για το καλό των πελατών μας όσο και για τη δική μας πορεία.

Ποιά είναι τα βασικά συστατικά της στρατηγικής που έχει επιλέξει η Asset Ogilvy Public Relations και που την οδηγεί σε αυτά τα αποτελέσματα;
Γιώργος Κωτιώνης: 
– Επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό με στελέχη που μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες.
– Διαρκής και υψηλής ποιότητας εκπαίδευση και επιμόρφωση των ανθρώπων μας. 
– Συνεχής ενημέρωση για ότι αφορά τον κλάδο και την κοινωνία ευρύτερα.
– Στενή συνεργασία με τους πελάτες μας και απόλυτο σεβασμό στις ανάγκες και προτεραιότητες τους.
– Αξιοποίηση των δυνατοτήτων και της δυναμικής που έχει η Ogilvy στην Ελλάδα.

Σε ποια κατηγορία των υπηρεσιών PR αφορούν γενικότερα οι διακρίσεις σας; Αντικατοπτρίζεται εδώ και μια τάση ευρύτερα για τον κλάδο των PR;
Νίκος Κακολύρης:
Οι διακρίσεις της Asset Ogilvy Public Relations τα 2 τελευταία χρόνια είναι μοιρασμένες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες της ενότητας Ermis PR: Κοινωνία & Επιχειρηματικότητα, Εταιρική Διακυβέρνηση, Υποστήριξη Στρατηγικών Μάρκετινγκ Προϊόντων, Digital PR, Low Budget, Εκδηλώσεις/Events και Integrated Campaigns. Αν αυτό αποτελεί ένδειξη κάποιας τάσης, τότε αυτή έχει να κάνει με τη δυναμική των εταιρειών δημοσίων σχέσεων να προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας προς τους πελάτες τους αλλά και την ικανότητα των στελεχών που τις απαρτίζουν να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο φωνής στη διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας εταιρειών, προϊόντων και υπηρεσιών. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του νέου αυτού ρόλου για τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων είναι οι συμμετοχές που υποβλήθηκαν φέτος στη νέα κατηγορία Integrated Campaigns της ενότητας PR.

Κατά γενική ομολογία, τα budgets για τις υπηρεσίες PR έχουν υποστεί σημαντική μείωση. Πως μπορούν υπό τέτοιες συνθήκες να γίνουν δημιουργικές δουλειές; Υπάρχει τελικά συνάρτηση ανάμεσα στα budgets και στις διακρίσεις;
Βασίλης Δασκαλόπουλος:
Ο περιορισμός των budgets και των αμοιβών αποτελεί δυστυχώς μια σκληρή πραγματικότητα για το σύνολο του κλάδου της επικοινωνίας στη χώρα μας. Παρόλαυτα, η δημιουργικότητα, η εύστοχη στρατηγική και η αποτελεσματικότητα είναι αξίες ανεξάρτητες των προϋπολογισμών. Φιλοσοφία μας είναι να λειτουργούμε με αυτό τον τρόπο σε κάθε project και για κάθε πελάτη μας.

Ποιος είναι ο ρόλος της ψηφιακής πραγματικότητας σήμερα στις Δημόσιες Σχέσεις; Αισθάνεστε να «χάνετε» έδαφος έναντι των εταιρειών digital ή τελικά τα PR Agencies μπορούν να εξελιχθούν και να επικρατήσουν;
Γιώργος Κωτιώνης:
Η Asset Ogilvy Public Relations έχει περάσει εδώ και χρόνια στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας σ’ ότι αφορά στις δημόσιες σχέσεις. Άλλωστε πάντα ήταν στη φύση της δουλειάς μας η κεντρική αφήγηση και η δημιουργία περιεχομένου. Αυτό που έχει μεταβληθεί και εξελιχθεί είναι ο τρόπος έκφρασης και τα διαθέσιμα μέσα προβολής. Συνεπώς μπορούμε να πούμε ότι η ψηφιακή εποχή είναι η δική μας εποχή, η εποχή των δημοσίων σχέσεων. Επιπλέον, δεν πιστεύω ότι υπάρχει θέμα επικράτησης κάποιου τομέα έναντι των υπολοίπων. Κάθε εταιρεία προσφέρει την εξειδίκευση της με διαφορετική βαρύτητα, φυσικά ανάλογα με τα ζητούμενα.
Διαφαίνεται όμως μια σημαντική ευκαιρία για τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Η πληθώρα των καναλιών επικοινωνίας και επαφής με τον καταναλωτή απαιτεί ενιαία στρατηγική μηνυματολογίας. Εκεί ο ρόλος του PR μπορεί να είναι καταλυτικός, αρκεί να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι μπορούμε να το κάνουμε.

Σε πρόσφατο συνέδριο  για την Εταιρική Επικοινωνία, ακούσαμε τους πελάτες να ζητούν από τα Agencies καλύτερα εκπαιδευμένα στελέχη, με περισσότερη εξειδίκευση αλλά και ευρεία αντίληψη του κόσμου. Για εσάς ποια είναι η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού;
Μπέττυ Καζακοπούλου:
Οι άνθρωποι μας είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε. Φροντίζουμε να είναι εφοδιασμένοι με γνώσεις, κατάρτιση, εμπειρίες και να λειτουργούν σ’ ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει και επιβραβεύει τη σωστή συνεργασία και δημιουργικότητα. Λειτουργούν με σεβασμό προς τους πελάτες μας και τις βασικές αξίες της επικοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο παράγουν υψηλής ποιότητας δουλειά με κορυφαία αποτελέσματα, κοινωνικό έρεισμα και ανταπόκριση από τα κοινά-στόχος.

Ποια είναι η εκτίμησή σας για την επόμενη μέρα του χώρου των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα;
Βασίλης Δασκαλόπουλος:
Τα τελευταία χρόνια δεδομένου των οικονομικοπολιτικών συγκυριών που επηρεάζουν όχι μόνο τους προϋπολογισμούς αλλά και την ψυχολογία των πελατών, ζούμε με την αγωνία των αποτελεσμάτων της κάθε επόμενης χρονιάς. Παρ’ όλα αυτά πιστεύω ότι η συνετή και ορθολογιστική προετοιμασία και διαχείριση μπορούν ακόμα και σε εποχές κρίσης να δημιουργούν θετικά αποτελέσματα τόσο για τους πελάτες όσο και για εμάς. Ευκαιρίες υπάρχουν. Αρκεί να τις εντοπίζουμε και να τις εκμεταλλευόμαστε.