Σε παραγωγή της 3Dreams

Η καμπάνια είναι στον «αέρα» από τις 7 Νοεμβρίου σε YouTube και Facebook, με το video να αναδεικνύει τους επιπλέον λόγους επίσκεψης για το κοινό που θέλει να συνδυάσει το υγιεινό με την απόλαυση, αφού οι επιλογές του διευρύνονται με τον καφέ Buondi με κρέμα Chillbox, frozen yogurt με σουφλέ σοκολάτας και κομματάκια σοκολατόπιτας. Παράλληλα, η καμπάνια ενημερώνει για τον διαγωνισμό, στον οποίο μπορούν να συμμετέχουν οι επισκέπτες των καταστημάτων με δώρο ένα smartphone κάθε δέκα μέρες. Την παραγωγή επιμελήθηκε η 3Dreams, ενώ το online buying η Avakon+.