Από την Busy Building η προσαρμογή της στην Ελλάδα

Η καμπάνια ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δέσμευση της Τράπεζας να βοηθά τους πελάτες της να κατανοούν και να οργανώνουν τα οικονομικά τους, υπό το πρίσμα της δικής τους «προσωπικής οικονομίας». Τα δυο τελευταία χρόνια, η HSBC έχει επενδύσει σε πλατφόρμες Wealth Management και σε ψηφιακές πλατφόρμες, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι καλύπτει τις απαιτήσεις πελατών της υπηρεσίας HSBC Premier, σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τη νέα διαφημιστική καμπάνια, η HSBC επιβεβαιώνει τη στρατηγική της να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της. Η προσαρμογή της διαφημιστικής καμπάνιας στην Ελλάδα έγινε από την Busy Building.