Υπό τον τίτλο «Feel The Game»

(ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ) Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από τις 12 Σεπτεμβρίου, ξεκινώντας με ένα σποτ 2.15’ και στόχο να συνδέσει σωματικά και συναισθηματικά τους χρήστες του παιχνιδιού με τους ποδοσφαιριστές. Στο σποτ, οι χρήστες διαχωρίζονται από το γήπεδο μόνο μέσω μιας λεπτής οθόνης, και νιώθουν όλα όσα νιώθουν οι ποδοσφαιριστές του αγώνα, όταν μπαίνει γκολ πανηγυρίζουν, όταν κάποιος ποδοσφαιριστής πέφτει εμφανίζεται να πέφτει και ο χρήστης στο σπίτι του, όταν βρέχει στο γήπεδο, βρέχει και στο σπίτι του κ.ο.κ. Εκδοχές του σποτ θα προβληθούν παγκοσμίως στην τηλεόραση και το διαδίκτυο. Όπως ανέφερε ο David Smith, Creative Director της Wieden+Kennedy Amsterdam, «θέλαμε το σποτ να βάζει τον θεατή και χρήστη ακριβώς στο επίκεντρο της δράσης».