Σε προσαρμογή της McCann Athens

Την προσαρμογή της διεθνούς καμπάνιας για την ελληνική αγορά, επιμελήθηκε η McCann Athens. Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, το Nestea παρουσιάζει επίσης τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα «Windows of Freedom», όπου από 1η Μαΐου και κάθε μέρα θα ανεβαίνουν βίντεο με τοπία, προσφέροντας έτσι ένα «παράθυρο ελευθερίας». Οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση στην πλατφόρμα είτε από smartphone, μέσω του QR κωδικού που βρίσκεται επάνω σε όλες τις συσκευασίες Nestea, είτε μέσα από υπολογιστή, κάνοντας κλικ στο www.nestea.gr. Επιπλέον, το Nestea κυκλοφορεί με νέα, ανανεωμένη εμφάνιση, με τα νέα γραφικά της ετικέτας να εκφράζουν ακόμα περισσότερο τις έννοιες της φυσικότητας και της δροσιάς.