Marketing Week - ΝΕΡΙΤ: Ένας ακόμα στρεβλός διαγωνισμός

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

ΝΕΡΙΤ: Ένας ακόμα στρεβλός διαγωνισμός

12 Μαρτίου 2014 | 10:24 Γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης Topics: Specs

Γιώργος Αναστασιάδης

Στις 14/2 ανακοινώθηκε από τη ΝΕΡΙΤ η διενέργεια «πρόχειρου διαγωνισμού για την ανάθεση της υπηρεσίας της διαφημιστικής προβολής των δράσεων και δραστηριοτήτων της, συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού προγράμματός της, καθώς και της δημιουργίας ενιαίας αισθητικής ταυτότητας των μέσων αυτής».

Πριν μερικούς μήνες έγραφα το τι πρέπει να αποφύγει η ΝΕΡΙΤ στη διαδικασία ανάπτυξης της οπτικής της ταυτότητας και ποια βήματα θα έπρεπε να ακολουθήσει για να φτάσει σε ένα άρτιο αποτέλεσμα με βάση τις καλές πρακτικές που ισχύουν διεθνώς. Όχι ότι είχα ιδιαίτερες προσδοκίες ότι θα εισακούγονταν οι προτάσεις μου αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ αυτό που τελικά θα συνέβαινε. «Κακώς», θα μου πείτε, μιας και το Ελληνικό Δημόσιο μας έχει συνηθίσει σε παντελώς στρεβλή διαχείριση έργων δημιουργίας ταυτότητας.

Η προκήρυξη της ΝΕΡΙΤ έφτασε στα γραφεία των εταιρειών μας αργά το πρωί της 18ης Φεβρουαρίου. Και ζητούσε να κατατεθούν οι προτάσεις μέχρι νωρίς το μεσημέρι της 25ης Φεβρουαρίου. Οι προτάσεις θα έπρεπε να περιλαμβάνουν παρουσίαση για την ενιαία αισθητική ταυτότητα για όλα τα ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα της ΝΕΡΙΤ, για εταιρική καμπάνια κύρους, για τη διαφημιστική προβολή των ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών, για τη διαφημιστική προβολή της παρουσίας της ΝΕΡΙΤ και των μέσων που αυτή διαθέτει στο διαδίκτυο, καθώς και παρουσίαση ανάλυσης για το συνολικό positioning  της ΝΕΡΙΤ (!!!). Και με συγκεκριμένο μέγιστο προϋπολογισμό τα 60.000 ευρώ. Τελικά, κατόπιν σχετικής διαμαρτυρίας της ΕΔΕΕ δόθηκε παράταση μερικών ημερών.

Αναρωτιέται κανείς γιατί δεν συμβουλεύτηκαν κάποιον ειδικό για την διαμόρφωση του διαγωνισμού και γιατί αφού επείγονταν τόσο πολύ, δεν έβγαλαν την προκήρυξη πολύ νωρίτερα. Για ένα αντίστοιχο έργο σε μια σοβαρή χώρα, οποιαδήποτε από τις μεγάλες σοβαρές διεθνείς εταιρείες του χώρου σαν την Interbrand, την Landor ή τη Wolff Olins θα απαιτούσε αρκετούς μήνες για τη σωστή μελέτη του έργου και θα αμειβόταν με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Αλλά δυστυχώς, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, μάλλον θα πρέπει να αναφωνήσουμε το γνωστό «εδώ είναι Ελλάδα».

Και μάλλον να περιμένουμε ότι η νέα ταυτότητα της ΝΕΡΙΤ θα είναι τόσο προβληματική όσο και το περιεχόμενο της προκήρυξης. Ή ότι η τελική ταυτότητα, δεν θα έχει σχέση με τις προτάσεις που θα κατατεθούν και θα διαμορφωθεί αρκετά αργότερα. Εκτός φυσικά, αν υπήρχε κάποιος που γνώριζε για το διαγωνισμό νωρίτερα ώστε να είχε επαρκή χρόνο για να προετοιμάσει σωστά τη μελέτη του…

Marketing Week (T. 1433)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778