Από την 171 WorldWide και πρωταγωνιστή τον Robert Downey Jr.

Με μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων, σε ψηφιακά ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, ΔΤ, above-the-line, ξεκίνησε με μια σειρά δημιουργικών διαφήμισης με πρωταγωνιστή τον Robert Downey Jr., που παρουσιάστηκαν στις 15 Αυγούστου. Αναδεικνύοντας την HTC ως παράγοντα αλλαγής, προτείνουν μια σειρά πιθανών αναπτύξεων του ακρωνυμίου HTC και θα πλαισιωθούν από συμμετοχικές δραστηριότητες στα κοινωνικά δίκτυα. Το δημιουργικό της πλατφόρμας Change εκπονήθηκε από την εταιρεία διαχείρισης της παγκόσμιας εικόνας της HTC, 171 WorldWide, ενώ τη διαχείριση της καμπάνιας των ΜΜΕ έχει αναλάβει η M2M Media του ομίλου Omnicom.