Marketing Week - Διαφημιστική Αγορά & Θεσμικά Ζητήματα: Ποιες πρέπει να είναι οι πρώτες κινήσεις του νέου Δ.Σ της ΕΔΕΕ;

Παρασκευή, 19 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Διαφημιστική Αγορά & Θεσμικά Ζητήματα: Ποιες πρέπει να είναι οι πρώτες κινήσεις του νέου Δ.Σ της ΕΔΕΕ;

23 Ιουλίου 2013 | 15:22 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Θεσμικά

Συμπληρώθηκε σχεδόν ένας μήνας από τη Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΕ, η οποία ανέδειξε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης, με Πρόεδρο τον Μανόλη Παπαπολύζο, Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της DDB. Τα προβλήματα που καλούνται να διαχειριστούν η Ένωση και ο νέος της Πρόεδρος είναι πολλά και σημαντικά.

Η επίλυσή τους πλέον είναι επιτακτική όχι απλά για λόγους ανάπτυξης του κλάδου, αλλά για την επιβίωσή του. To Daily Fax μίλησε με δύο σημαντικά στελέχη του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας, για τις πρώτες κινήσεις που πρέπει να κάνει ο νέος Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία από θεσμικά ζητήματα, αφού στο παρελθόν διετέλεσε δύο φορές Πρόεδρος της Ένωσης. Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, ο Μάνος Παλαβίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Havas WW Athens και ο Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner της Milk Branding Professionals καταθέτουν ενδιαφέρουσες απόψεις για ζητήματα που πρέπει να λυθούν από τη νέα διοικούσα επιτροπή.

Μάνος Παλαβίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Havas WW Athens
«Οι διαφημιζόμενοι βλέπουν μόνο τα δικά τους προβλήματα»
«Ο Μανόλης Παπαπολύζος ξέρει πολύ καλά τι θα αντιμετωπίσει ως Πρόεδρος της ΕΔΕΕ για τα επόμενα δύο χρόνια, γιατί τον ρόλο αυτό τον είχε και πάλι, ενώ και τη σημερινή κατάσταση στον κλάδο τη γνωρίζει πολύ καλά. Αυτό που εγώ θα ήθελα από τον νέο Πρόεδρο και την ομάδα του, είναι να μπορέσουν να προβάλουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες του κλάδου μας και τη δύσκολη κατάσταση που βρίσκονται, για να λάβουν γνώση και οι διαφημιζόμενοι που σήμερα βλέπουν μόνο τα δικά τους προβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, πιστεύω ότι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πελάτες το γεγονός ότι οι εταιρείες μας έχουν τα μισά έσοδα και το μισό προσωπικό σήμερα, αλλά εκείνοι συνεχίζουν να έχουν τις ίδιες (ή και αυξημένες) απαιτήσεις. Οι χρόνοι και τα διαθέσιμα οικονομικά είναι πιο σφιχτά από ποτέ και οι εταιρείες μας πρέπει να κάνουν «μαγικά» για να βγαίνει η κάθε δουλειά. Η φράση «πρέπει να μου βρεις μια λύση» είναι καθημερινή και καλύπτει πολλές περιστάσεις, όπως π.χ., πώς θα κάνω την δουλειά πιο φτηνά (ή ακόμα και δωρεάν), πώς θα την κάνω πιο γρήγορα, πώς θα πείσω τον τάδε συνεργάτη να μη πάρει αμοιβή ή δικαιώματα κλπ. Και όλα αυτά, μέσα σε ένα έντονα ανταγωνιστικό και ανασφαλές περιβάλλον. Με λίγα λόγια, η ΕΔΕΕ πρέπει να θυμίσει στους πελάτες μας (και σε πολλούς συναδέλφους μας) ότι δεν είμαστε απλοί προμηθευτές. Αυτό που προσφέρουμε έχει μοναδική αξία, είμαστε ένας απαραίτητος συνεργάτης για τον πελάτη και την επιχείρησή του και αξίζουμε τον σεβασμό του και τα λεφτά που του ζητάμε».  

Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner, Milk Branding Professionals
«Μεγαλύτερα βήματα προς τη συνεργασία των Τομέων της Ένωσης»
«Συνεχίζω να πιστεύω ότι, όπως συνέβαινε και προ κρίσης, έτσι και τώρα, μια από τις πηγές των προβλημάτων του ευρύτερου κλάδου είναι η ασυνέπεια μεταξύ των εργασιών που οι εταιρείες προσφέρουν στους πελάτες τους και των αμοιβών που λαμβάνουν για αυτές. Οι εταιρείες επικοινωνίας πληρώνονται μόνο εν μέρει, μέσα από τη χρέωση των δύο βασικών υπηρεσιών τους, δηλαδή της παραγωγής σκέψης και ιδεών, του σχεδιασμού της στρατηγικής και των δημιουργικών αποτελεσμάτων. Συνεχίζουν να συμπληρώνουν το εισόδημά τους μέσα από την μεταπώληση χρόνου, χώρου και προϊόντων τρίτων μερών. Η αγορά θα πρέπει να συνεχίσει να εκπαιδεύεται στο πραγματικό προϊόν που παράγουν οι εταιρείες μας και να του δώσει την αντίστοιχη αξία. Θετική λοιπόν οποιαδήποτε δράση θα αναλάμβανε η ΕΔΕΕ για να συμβάλλει στην εξομάλυνση αυτής της στρέβλωσης. Σε αυτό το πλαίσιο θα ήταν χρήσιμη και η ενίσχυση της προβολής της αξίας και της αποτελεσματικότητας του προϊόντος μας μέσα από την ενίσχυση και, γιατί όχι, τη διεύρυνση των Effie Αwards ή και τη συμμετοχή του κριτηρίου «αποτελεσματικότητα» στα Ermis Awards. Οι διαφημιζόμενοι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τις υπηρεσίες μας όταν γνωρίζουν ότι κύριος στόχος μας είναι το αποτέλεσμα στα brands και τις πωλήσεις. Τέλος, θεωρώ ότι η Ένωση θα πρέπει να κάνει μεγαλύτερα βήματα και προς την κατεύθυνση της συνεργασίας μεταξύ των τομέων της και των εταιρειών που τους αποτελούν. Δεν δικαιολογείται να μην συνεργαζόμαστε μεταξύ μας, η εξειδίκευση του καθενός μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι για τον κλάδο και για τους πελάτες μας».


Οι διοικούσες επιτροπές των τομέων της ΕΔΕΕ
Μετά τις αρχαιρεσίες της 26ης Ιουνίου, τις Διοικούσες Επιτροπές των Τομέων της ΕΔΕΕ απαρτίζουν πλέον οι:
Τομέας Διαφήμισης: Μανόλης Παπαπολύζος (DDB), Αιμιλία Τσεϊμαζίδου (attp), Χριστίνα Χοχλακίδου (Gnomi+DraftFCB), Έφη Καρακίτσου (Magnet), Θανάσης Παπαθανασίου (Frank)

Τομέας Δημοσίων Σχέσεων: Γιώργος Λιμπέρης (Palladian), Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), Μάνος Σιφονιός (Run Communications), Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box),

Τομέας Integrated Marketing Communications: Φωτεινή Γερομαλίδου (Wunderman Athens), Γιάννης Σωτηρόπουλος (Care Direct), Χρήστος Λάτος (OgilvyOne), Χρήστος Δαμαλάς (MSPS)

Τομέας Media Specialists: Τάσος Μιχαλάκης (Tempo OMD Hellas), Μαρία Βεληβασάκη (Mindshare), Βιβή Καμάμη (Starlink), Κωνσταντίνος Ρόκος (Initiative)

Marketing Week Online( 23 Ιουλίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778