Λογαριασμός ύψους 100 εκατ. λιρών
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η HTC είναι πιθανόν να συνεργασθεί με περισσότερα από ένα δίκτυα του Omnicom Group, με σκοπό να αποφύγει conflict με άλλους πελάτες του Omnicom, όπως Sony Mobile και Apple. Η ZenithOptimedia του Publicis Group είναι ο ανάδοχος του λογαριασμού 10 εκατ. λιρών planning & buying της HTC. Ο κύριος όγκος της δαπάνης της HTC στα media αναμένεται να διοχετευθεί στην Ευρώπη, στη Βόρεια Αμερική και στην περιοχή Ασία-Ειρηνικός, με τη μεγαλύτερη αγορά να είναι η Κίνα. Το δημιουργικό μέρος χειρίζεται η Mother, μετά από ανάθεση το 2011. Στην Ευρώπη, η HTC συνεργάζεται επίσης με το ψηφιακό agency Profero και το Integrated agency Momentum.