Το agency ανέλαβε το δημιουργικό της Bud Light στον Καναδά

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) «Η ενέργεια, τα insights και η δυναμική της Anomaly θα αποτελέσουν σπουδαία προσθήκη στον αναπτυσσόμενο brand της Bud Light», ανέφερε ο Todd Allen, Marketing Director της Bud Light και της Labatt Breweries. Το εν λόγω brand βρίσκεται στην 6η θέση με τις υψηλότερες πωλήσεις στον Καναδά, με μερίδιο αγοράς 4,9%. Η Anomaly συνεργάστηκε για πρώτη φορά με την AB-InBev το 2010, όταν δημιούργησε για την αγορά των Η.Π.Α. την καμπάνια «Grab some Buds». Αργότερα, μάλιστα, ανέλαβε τον αμερικάνικο λογαριασμό της Bud, ενώ ανέλαβε και projects για άλλες χώρες. Το γραφείο της Anomaly στο Τορόντο άνοιξε εφέτος με μοναδικό πελάτη την Bud, γρήγορα, όμως, πρόσθεσε στο ρόστερ της την Mini Cooper.