Marketing Week - «Χώρισαν» οι Coke Zero και CP&B

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Έπειτα από 7 χρόνια συνεργασίας

«Χώρισαν» οι Coke Zero και CP&B

4 Ιουλίου 2012 | 19:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Μετακινήσεις λογαριασμών,Τρόφιμα - Ποτά

Η Coca-Cola αποφάσισε να διακόψει την πολυετή συνεργασία της με την Crispin Porter & Bogusky, η οποία χειριζόταν το διαφημιστικό λογαριασμό της Coke Zero στις Η.Π.Α.

[Νέα Υόρκη] Με κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο πλευρές δήλωσαν: «έπειτα από μία ιδιαίτερα πετυχημένη συνεργασία, αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε. Είμαστε όλοι μας πολύ περήφανοι για τα αποτελέσματα που καταφέραμε και θα εξακολουθήσουμε να συνεργαζόμαστε στο λογαριασμό του Vitaminwater, καθώς και σε άλλα projects». Η απόφαση ξάφνιασε, μιας και, όντως, η συνεργασία ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη και καθιέρωσε την Coke Zero ως μία δημοφιλή εναλλακτική επιλογή. Το 2011, η Coca-Cola δαπάνησε περί τα 35 εκατ. δολάρια για την προβολή της Coke Zero.

Marketing Week Online( 4 Ιουλίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778