Την πανευρωπαϊκή καμπάνια του νέου CR-V

[Λονδίνο] Για την ανάθεση πραγματοποιήθηκε spec, στο οποίο συμμετείχαν agencies όπως η Wieden+Kennedy, που είχε την ευθύνη του λογαριασμού σε συγκεκριμένες αγορές. Ο συγκεκριμένος λογαριασμός, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 25 εκατ. λίρες, αποτελεί την πρώτη επιτυχία για την McGarryBowen London, αφότου μετονομάστηκε πριν λίγο καιρό από Dentsu London. Όπως ανέφερε ο Gordon Bowen, Πρόεδρος και Ιδρυτής της McGarryBowen, «το πανευρωπαϊκό λανσάρισμα του νέου CR-V είναι πολύ σημαντικό. Είμαστε υπερήφανοι που μας επέλεξε η Honda Motors να ηγηθούμε σε επίπεδο στρατηγικής και διαφήμισης». Η καμπάνια θα κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο, ενώ το CR-V θα είναι διαθέσιμο προς πώληση, αρχής γενομένης, από τον Οκτώβριο.