Πανάξια το Design Grand Prix στη Serviceplan Munich

Καθότι είναι πάροχος ηλιακής ενέργειας, το agency αποφάσισε για την ετήσια αναφορά του πελάτη να χρησιμοποιήσει φωτοχρωμική μελάνη. Έτσι, οι σελίδες της αναφοράς φάνταζαν κενές όταν δεν τις έβλεπε το φως του ήλιου. Διότι, πολύ απλά, το συγκεκριμένο μελάνι ενεργοποιείται με τις ηλιακές ακτίνες. «Μας έκανε να νιώσουμε και πάλι παιδιά. Όταν συνειδητοποιήσαμε τι συνέβαινε, ενθουσιαστήκαμε», είπε ο Bruce Duckworth, Πρόεδρος της Επιτροπής και Creative Director της Turner Duckworth. «Άξιζε το Grand Prix περισσότερο από κάθε άλλη συμμετοχή. Ήταν η ιδανική ενέργεια για την εταιρεία». Η Επιτροπή απένειμε συνολικά 20 Gold, 15 Silver και 41 Bronze Lions.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”