Απέσπασε και 2o Grand Prix για το “Nike+ Fuelband”

Μάλιστα, η συγκεκριμένη ενέργεια τιμήθηκε και με το ένα από τα δύο Integrated Gold Lions -το άλλο κατέληξε στην καμπάνια “Day One” της Droga5, η οποία θεωρήθηκε ισάξιά της γι’ αυτό και τα μέλη της Επιτροπής αποφάσισαν τελικά να μην απονείμουν Integrated Grand Prix σε κάποια εκ των δύο. Πέρα από αυτά τα βραβεία, δόθηκαν επίσης 4 Titanium Lions, καθώς και 5 Silver και 7 Bronze Integrated Lions. Όπως συμβαίνει δε σχεδόν κάθε χρόνο, η χώρα που πήρε τα περισσότερα -συνολικά 9- ήταν οι Η.Π.Α., ενώ πανηγύρισαν επίσης η Αυστραλία, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Ιταλία, η Κολομβία, η Μεγάλη Βρετανία, το Μεξικό, η Νέα Ζηλανδία και η Ολλανδία.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Στις Chipotle και CAA δόθηκε το Film Grand Prix
Cannes Lions 2012: Αντρέας Γρηγοριάδης, The Newtons Laboratory
Cannes Lions 2012: Στην Ogilvy & Mather το “Network of the Year”
Cannes Lions 2012: Titanium διάκριση για την R/GA
Cannes Lions 2012: “Brands, δώστε ελευθερία στους δημιουργικούς”
Cannes Lions 2012: Η επιβράβευση μιας σινεφίλ αρκούδας
Cannes Lions 2012: Η ηλιακή δύναμη της δημιουργικότητας
Cannes Lions 2012: “Ας πάψουμε να κοροιδεύουμε τον κόσμο”