Τρέχει και στην Ελλάδα σε προσαρμογή της attp

H νέα παγκόσμια καμπάνια δίνει έμφαση στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand, με στοιχεία που αποτυπώνουν τη δυναμική του μέλλοντος, πολλά από τα οποία είναι ορατά από σήμερα. Μέσα από μονοσήμαντες εικόνες και ανατρεπτικά μηνύματα η καμπάνια αποτυπώνει τις αλλαγές που θα γίνουν στο μέλλον, έχοντας ως κοινό παρονομαστή τη φράση: «in the future…/στο μέλλον….».

Στην Ελλάδα, από τις αρχές Απριλίου, σε όλες τις φυσούνες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά και στις πόρτες αφίξεων, τα διαφημιστικά μηνύματα της HSBC, υποδέχονται τους ταξιδιώτες και τους προκαλούν να εντοπίσουν τις αλλαγές που επιφυλάσσει το μέλλον. Την προσαρμογή της καμπάνιας για την Ελλάδα έχει επιμεληθεί η attp, η οποία χειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό της τράπεζας.

Όσον αφορά στο λογότυπό της, η HSBC από τον Οκτώβριο του 2011 συνεχίζει την πορεία της χωρίς το strap line «Η Δική σου Παγκόσμια Τράπεζα». Όπως δήλωσε ο Chris Clark, Group Head of Marketing HSBC, «οι παραπάνω αλλαγές, μεταξύ άλλων, είναι μέρος μιας στρατηγικής με στραμμένη τη “ματιά” της στο μέλλον και παρουσιάζουν τον όμιλο με σαφέστερο τρόπο».