Marketing Week - Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει η HSBC

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Τρέχει και στην Ελλάδα σε προσαρμογή της attp

Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει η HSBC

20 Απριλίου 2012 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Banking / Finance,Campaigns,News

Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει η HSBC

Σε αλλαγή της εταιρικής διαφημιστικής του καμπάνιας προχώρησε ο όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του, όπως αυτή παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο από τον CEO, Stuart Gulliver.

H νέα παγκόσμια καμπάνια δίνει έμφαση στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand, με στοιχεία που αποτυπώνουν τη δυναμική του μέλλοντος, πολλά από τα οποία είναι ορατά από σήμερα. Μέσα από μονοσήμαντες εικόνες και ανατρεπτικά μηνύματα η καμπάνια αποτυπώνει τις αλλαγές που θα γίνουν στο μέλλον, έχοντας ως κοινό παρονομαστή τη φράση: «in the future.../στο μέλλον....».

Στην Ελλάδα, από τις αρχές Απριλίου, σε όλες τις φυσούνες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά και στις πόρτες αφίξεων, τα διαφημιστικά μηνύματα της HSBC, υποδέχονται τους ταξιδιώτες και τους προκαλούν να εντοπίσουν τις αλλαγές που επιφυλάσσει το μέλλον. Την προσαρμογή της καμπάνιας για την Ελλάδα έχει επιμεληθεί η attp, η οποία χειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό της τράπεζας.

Όσον αφορά στο λογότυπό της, η HSBC από τον Οκτώβριο του 2011 συνεχίζει την πορεία της χωρίς το strap line «Η Δική σου Παγκόσμια Τράπεζα». Όπως δήλωσε ο Chris Clark, Group Head of Marketing HSBC, «οι παραπάνω αλλαγές, μεταξύ άλλων, είναι μέρος μιας στρατηγικής με στραμμένη τη “ματιά” της στο μέλλον και παρουσιάζουν τον όμιλο με σαφέστερο τρόπο».

Marketing Week Online( 20 Απριλίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778