Ολοκληρώθηκε η διαδικασία για το συγκεκριμένο κομμάτι του διαγωνισμού

Ο προϋπολογισμός για τη συγκεκριμένη ενότητα ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ. Το έργο διεκδίκησαν επίσης οι εταιρείες Fortune και Bold Ogilvy.

Η διαδικασία για τα υπόλοιπα κομμάτια του διαφημιστικού προγράμματος του ΟΠΑΠ (εταιρική εικόνα και Media) βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, καθώς οι σχετικές παρουσιάσεις αναμένεται να ξεκινήσουν και να ολοκληρωθούν μετά το Πάσχα.

Το συνολικό διαφημιστικό budget του ΟΠΑΠ ανέρχεται σε 20 εκατ. ευρώ.