Marketing Week - Μαίρη Κυριαζή, Praevid: «Καινοτομία, αποτελεσματικότητα και μετρήσιμες επιδόσεις»

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μαίρη Κυριαζή, Praevid: «Καινοτομία, αποτελεσματικότητα και μετρήσιμες επιδόσεις»

24 Ιανουαρίου 2012 | 10:52 Γράφει ο Επαμεινώνδας  Τσάκαλος Topics: Below The Line,Promotion,Παρουσιάσεις Εταιρειών,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Μπορεί η κρίση να οδηγεί πολλές εταιρείες στην εσωστρέφεια και τη συρρίκνωση, όμως αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση της Praevid, η οποία γιορτάζει τα 15 χρόνια λειτουργίας με σχέδια για ακόμα περισσότερες καινοτομίες.

Ασκεί καθήκοντα Marketing & Communication Mana-ger στην Praevid, μία εταιρεία η οποία ειδικεύεται στα συστήματα P.O.P. και P.O.S. Είναι η Μαίρη Κυριαζή και συνομίλησε με το Marketing Week για θέματα όπως τα διαφοροποιά στοιχεία της εταιρείας, η «πρώτη στιγμή της αλήθειας», οι διαφορές μεταξύ P.O.P. και P.O.S. και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν, εν μέσω της κρίσης, οι εταιρείες που θα επενδύσουν σε αυτά.

Marketing Week: Ας αρχίσουμε με την επωνυμία της εταιρείας. Πώς προέκυψε το Praevid και τι σημαίνει;

Μαίρη Κυριαζή:
Θέλαμε ένα όνομα συνώνυμο της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε, το οποίο θα ήταν και εύηχο. Το Praevid είναι λατινική λέξη και σημαίνει η «εγγύηση του καλώς έχειν».

Marketing Week: Τι θα λέγατε για να πείσετε τους ενδιαφερόμενους ότι πράγματι είστε «Retail Marketing Experts», όπως διατρανώνετε στο λογότυπο της Praevid;

Μαίρη Κυριαζή:
Όλες μας οι υπηρεσίες σχεδιάζονται με γνώμονα τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο σημείο πώλησης. Και λαμβάνουν υπόψη την ψυχολογία του καταναλωτή, καθώς και το πόσο ανοιχτός και δεκτικός είναι σε σχήματα και χρώματα σε σχέση με την ηλικία και το φύλο του. Επίσης η μακρόχρονη εμπειρία μας στον χώρο, τόσο από την πλευρά του πελάτη όσο και από την πλευρά του προμηθευτή, μας έχει βοηθήσει, ώστε οι δημιουργίες μας να είναι λειτουργικές, δίχως προβλήματα στο σημείο πώλησης και να προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση για τον πελάτη μας.

Marketing Week: Ποιες είναι μερικές από τις κύριες υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία σας;

Μαίρη Κυριαζή:
Η Praevid είναι μία από τις ελάχιστες «one-stop shop» εταιρείες: σχεδιάζουμε και παράγουμε προωθητικά P.O.P. και P.O.S. από υλικά, όπως χαρτί, ξύλο, μέταλλο, plexiglass και polysterol. Με οδηγό το κριτήριο «More for Less», προχωράμε σε υλοποίηση λύσεων που μετουσιώνουν την πολιτική των πελατών μας στους χώρους προβολής και πώλησης, στηρίζοντας και ενισχύοντας τις πωλήσεις στον φυσικό τους χώρο. Στοχεύοντας στην ποιοτική εξυπηρέτηση, είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε και στις πιο δύσκολες αποστολές.

Η δραστηριότητα της Praevid έχει ως επιδίωξη την πλήρη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου Μάρκετινγκ για άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή. Η τεχνογνωσία, το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και ο υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμός, είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας μελέτης και επενδύσεων που, σε συνδυασμό με τις καινοτόμες ιδέες και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό, εξασφαλίζουν ανταγωνιστικά κόστη, συνέπεια στους χρόνους και ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα.

Η πρόσφατη δε εξαγορά της εταιρείας Viscom, προσέθεσε στις υπηρεσίες μας ευρεία γκάμα έτοιμων προϊόντων προβολής με άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής. Έτσι, μεταξύ των λύσεων που παρέχουμε είναι roll-up σε κάθε διάσταση, banners, outdoor stands, φωτεινά συστήματα προβολής, stand promoters και κάθε υλικό που είναι σχεδιασμένο για την εύκολη και απλή προώθηση προϊόντων.

Marketing Week: Οι περισσότεροι γνωρίζουν τι σημαίνουν τα αρκτικόλεξα P.O.P. και P.O.S. Σε τι ακριβώς διαφέρουν όμως;

Μαίρη Κυριαζή:
Στην ουσία η διαφορές τους είναι πάρα πολύ μικρές, η βασική διαφοροποίηση τους είναι η ακόλουθη:
Point of Purchase είναι το σημείο αγοράς σε ένα κατάστημα όπου βρίσκεται συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, όπως, για παράδειγμα, περιποίηση δέρματος και στοματική φροντίδα. Είναι, με άλλα λόγια, εκεί όπου ο καταναλωτής παίρνει στην πραγματικότητα την απόφαση αγοράς. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να προσελκύσουμε πελάτες ώστε να είναι ενήμεροι για τα νέα ή για προσφορές και η προώθηση του προϊόντος έχει εκπληρωθεί όταν ο καταναλωτής επιλέξει το προϊόν.

Από την άλλη, τα συστήματα Point of Sales είναι μία βοήθεια για να τεθεί το προϊόν υπό εξέταση αγοράς από τον καταναλωτή. Βρίσκεται, λοιπόν, κοντά στο ταμείο και λειτουργεί ως υπενθύμιση και προτρεπτικά.

Ασκεί καθήκοντα Marketing & Communication Mana-ger στην Praevid, μία εταιρεία η οποία ειδικεύεται στα συστήματα P.O.P. και P.O.S. Είναι η Μαίρη Κυριαζή και συνομίλησε με το Marketing Week για θέματα όπως τα διαφοροποιά στοιχεία της εταιρείας, η «πρώτη στιγμή της αλήθειας», οι διαφορές μεταξύ P.O.P. και P.O.S. και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν, εν μέσω της κρίσης, οι εταιρείες που θα επενδύσουν σε αυτά.

Marketing Week: Ας αρχίσουμε με την επωνυμία της εταιρείας. Πώς προέκυψε το Praevid και τι σημαίνει;

Μαίρη Κυριαζή:
Θέλαμε ένα όνομα συνώνυμο της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε, το οποίο θα ήταν και εύηχο. Το Praevid είναι λατινική λέξη και σημαίνει η «εγγύηση του καλώς έχειν».

Marketing Week: Τι θα λέγατε για να πείσετε τους ενδιαφερόμενους ότι πράγματι είστε «Retail Marketing Experts», όπως διατρανώνετε στο λογότυπο της Praevid;

Μαίρη Κυριαζή:
Όλες μας οι υπηρεσίες σχεδιάζονται με γνώμονα τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο σημείο πώλησης. Και λαμβάνουν υπόψη την ψυχολογία του καταναλωτή, καθώς και το πόσο ανοιχτός και δεκτικός είναι σε σχήματα και χρώματα σε σχέση με την ηλικία και το φύλο του. Επίσης η μακρόχρονη εμπειρία μας στον χώρο, τόσο από την πλευρά του πελάτη όσο και από την πλευρά του προμηθευτή, μας έχει βοηθήσει, ώστε οι δημιουργίες μας να είναι λειτουργικές, δίχως προβλήματα στο σημείο πώλησης και να προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση για τον πελάτη μας.

Marketing Week: Ποιες είναι μερικές από τις κύριες υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία σας;

Μαίρη Κυριαζή:
Η Praevid είναι μία από τις ελάχιστες «one-stop shop» εταιρείες: σχεδιάζουμε και παράγουμε προωθητικά P.O.P. και P.O.S. από υλικά, όπως χαρτί, ξύλο, μέταλλο, plexiglass και polysterol. Με οδηγό το κριτήριο «More for Less», προχωράμε σε υλοποίηση λύσεων που μετουσιώνουν την πολιτική των πελατών μας στους χώρους προβολής και πώλησης, στηρίζοντας και ενισχύοντας τις πωλήσεις στον φυσικό τους χώρο. Στοχεύοντας στην ποιοτική εξυπηρέτηση, είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε και στις πιο δύσκολες αποστολές.

Η δραστηριότητα της Praevid έχει ως επιδίωξη την πλήρη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου Μάρκετινγκ για άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή. Η τεχνογνωσία, το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και ο υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμός, είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας μελέτης και επενδύσεων που, σε συνδυασμό με τις καινοτόμες ιδέες και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό, εξασφαλίζουν ανταγωνιστικά κόστη, συνέπεια στους χρόνους και ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα.

Η πρόσφατη δε εξαγορά της εταιρείας Viscom, προσέθεσε στις υπηρεσίες μας ευρεία γκάμα έτοιμων προϊόντων προβολής με άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής. Έτσι, μεταξύ των λύσεων που παρέχουμε είναι roll-up σε κάθε διάσταση, banners, outdoor stands, φωτεινά συστήματα προβολής, stand promoters και κάθε υλικό που είναι σχεδιασμένο για την εύκολη και απλή προώθηση προϊόντων.

Marketing Week: Οι περισσότεροι γνωρίζουν τι σημαίνουν τα αρκτικόλεξα P.O.P. και P.O.S. Σε τι ακριβώς διαφέρουν όμως;

Μαίρη Κυριαζή:
Στην ουσία η διαφορές τους είναι πάρα πολύ μικρές, η βασική διαφοροποίηση τους είναι η ακόλουθη:
Point of Purchase είναι το σημείο αγοράς σε ένα κατάστημα όπου βρίσκεται συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, όπως, για παράδειγμα, περιποίηση δέρματος και στοματική φροντίδα. Είναι, με άλλα λόγια, εκεί όπου ο καταναλωτής παίρνει στην πραγματικότητα την απόφαση αγοράς. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να προσελκύσουμε πελάτες ώστε να είναι ενήμεροι για τα νέα ή για προσφορές και η προώθηση του προϊόντος έχει εκπληρωθεί όταν ο καταναλωτής επιλέξει το προϊόν.

Από την άλλη, τα συστήματα Point of Sales είναι μία βοήθεια για να τεθεί το προϊόν υπό εξέταση αγοράς από τον καταναλωτή. Βρίσκεται, λοιπόν, κοντά στο ταμείο και λειτουργεί ως υπενθύμιση και προτρεπτικά.


Marketing Week: Θεωρείτε ότι ισχύει ακόμα η περιβόητη «πρώτη στιγμή της αλήθειας», ήτοι τα λίγα δευτερόλεπτα κατά τα οποία ο πελάτης παρατηρεί το προϊόν και αποφασίζει εάν θα το προτιμήσει; Πόσο έχει αλλάξει η κρίση τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

Μαίρη Κυριαζή:
Η «πρώτη στιγμή της αλήθειας» ισχύει ακόμη: το 30% των αγορών του καταναλωτή αποτελούν την «προγραμματισμένη αγορά» και το 70% συνιστούν την «αυθόρμητη αγορά». Κάτι που σημαίνει ότι όταν οι αγαπημένες μάρκες δεν είναι ορατές και προσβάσιμες, οι αγορές μειώνονται. Για να το επιλέξει ο καταναλωτής, το προϊόν πρέπει να έχει αυτό που λέμε «impact-availability-visibility-access».

Διότι κανένας καταναλωτής δεν θα αγοράσει 1 περισσότερο αύριο, επειδή δεν αγόρασε σήμερα. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι η κρίση έχει οδηγήσει τους καταναλωτές στην αναζήτηση οικονομικότερων προϊόντων, αλλά και τις εταιρείες σε μεγάλες προσφορές. Συνεπώς και πάλι χρειαζόμαστε «impact-availability-visibility-access» για να ξεχωρίσει το προϊόν μας. Και σε καιρούς κρίσης, τα αναγνωρισμένα brands που έχουν υποστήριξη Μάρκετινγκ έχουν λιγότερα προβλήματα από τα μη αναγνωρισμένα.

Marketing Week: Η κρίση δεν βάζει δύσκολα μόνο στους καταναλωτές, αλλά και στις επιχειρήσεις. Πόσο ευεργετικά μπορούν να αποδειχθούν, λοιπόν, τα P.O.P. και P.O.S. για τις επιχειρήσεις;

Μαίρη Κυριαζή:
Η κρίση έχει φέρει μεγάλες περικοπές στα διαφημιστικά κονδύλια και οι επιχειρήσεις ψάχνουν για ακόμα πιο οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων τους. Τα P.O.P. και P.O.S. είναι ένα πολύ προσιτό Μέσο με άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα και μεγάλη επίδραση στην αύξηση των πωλήσεων, σε σχέση με άλλα πολύ ακριβότερα Μέσα προώθησης, τα οποία, μάλιστα, δεν είναι άμεσα μετρήσιμα.

Marketing Week: Δεν είστε η μοναδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο. Τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

Μαίρη Κυριαζή:
Αυτό που διαφοροποιεί την εταιρεία μας, είναι η δυνατότητά μας να παρέχουμε στον πελάτη μια ολοκληρωμένη λύση από το Α ως το Ω. Είμαστε μια κάθετη μονάδα παραγωγής και ο εξοπλισμός μας είναι τέτοιος, που μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε πολύ μεγάλη ποικιλία υλικών και να κατασκευάζουμε P.O.P. είτε από μεμονωμένα υλικά, είτε από συνδυασμούς τους. Επίσης, όπως ανέφερα νωρίτερα, η εμπειρία μας όχι μόνο από την πλευρά του πελάτη αλλά και από την πλευρά του προμηθευτή μας, έχει βοηθήσει ώστε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό.

Marketing Week: Πώς επιχειρεί η Praevid να αντιπαρέλθει τις δεδομένες δυσκολίες της εποχής; Θεωρείτε ότι υπάρχουν ευκαιρίες στις μέρες μας;

Μαίρη Κυριαζή:
Η εταιρεία μας συνεχίζει να κάνει αυτό που κάνει τα τελευταία 15 χρόνια. Να προσφέρει, δηλαδή, στους πελάτες της τις αποδοτικότερες δημιουργικές λύσεις, μέσα στα χρονικό και οικονομικό πλαίσιο των αναγκών του πελάτη.

Βρίσκουμε τις λύσεις εκείνες που μας βοηθούν να μειώνουμε τα κόστη, έτσι ώστε να συνεχίζουμε να παράγουμε με άριστα αποτελέσματα. Οι ευκαιρίες παρουσιάζονται από το άνοιγμα σε διεθνείς αγορές. Ανέκαθεν την εταιρεία μας τη διακατείχε μια εξωστρέφεια με αποτέλεσμα από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, να ξεκινήσει εξαγωγές. Και τώρα, όμως, με την κρίση, το άνοιγμα σε νέες αγορές είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία.

Marketing Week: Η εταιρεία συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια παρουσίας. Ποιος είναι ο επόμενος στόχος που θέτετε;

Μαίρη Κυριαζή:
Αφενός μεν να τα εκατοστίσουμε, αφετέρου δε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε.

Marketing Week (T. 1371)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778