Marketing Week - H TBWA\Athens έχει δημιουργήσει τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα ανταλλακτικά του brand Aprilia

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

H TBWA\Athens έχει δημιουργήσει τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα ανταλλακτικά του brand Aprilia

16 Σεπτεμβρίου 2009 | 18:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team

H TBWA\Athens έχει δημιουργήσει τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα ανταλλακτικά του brand Aprilia της Piaggio Hellas. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι "Aprilia ως το κόκαλο". Η καμπάνια "τρέχει" ήδη στον ειδικό Τύπο.

Marketing Week Online( 16 Σεπτεμβρίου 2009)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778