Marketing Week - Το «Dream Crazy» της Nike κερδίζει το Outdoor Grand Prix των Καννών

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Την καμπάνια υπογράφει Wieden + Kennedy

Το «Dream Crazy» της Nike κερδίζει το Outdoor Grand Prix των Καννών

19 Ιουνίου 2019 | 14:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Φεστιβάλ / Βραβεία

Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις η Nike, με την καμπάνια της Wieden + Kennedy «Dream Crazy» και πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick να βρίσκεται στην ομάδα των νικητών της πρώτης ημέρας των Cannes Lions.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778