Marketing Week - Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής αλλά και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες σε επίπεδο συμμαχιών και σχέσεων με πελάτες θα παρουσιάσουν οι The Guardian, Le Monde και El Pais

Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

18 Μαρτίου 2019 | 17:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Πήρε καιρό αλλά πλέον είναι πραγματικότητα: μπορεί τα πρώτα χρόνια του programmatic trading οι εκδότες να ήταν από επιφυλακτικοί έως αρνητικοί, θεωρώντας πως ο νέος τρόπος συναλλαγής απλώς ρίχνει τις τιμές του διαφημιστικού τους χωροχρόνου (άρα χρήσιμος μόνο για «απούλητο» inventory) ωστόσο, ειδικά την τελευταία διετία, έχουν περάσει στην αντεπίθεση.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778