Marketing Week - Η BP επιστρέφει στην τηλεόραση με τη μεγαλύτερη καμπάνια της 10ετίας

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο νέου brand positioning

Η BP επιστρέφει στην τηλεόραση με τη μεγαλύτερη καμπάνια της 10ετίας

23 Ιανουαρίου 2019 | 17:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Καύσιμα

Στον τηλεοπτικό «αέρα» επιστρέφει επικοινωνιακά η BP μετά από 10 χρόνια, με τη μεγαλύτερη καμπάνια μετά το ατύχημα της Deepwater Horizon το 2010, σε μια προσπάθεια επανατοποθέτησης του brand.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778