Marketing Week - Το νέο tagline της Pepsi διχάζει την αγορά

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πόσο θα πείσει το «For the Love of It»;

Το νέο tagline της Pepsi διχάζει την αγορά

15 Ιανουαρίου 2019 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Διίστανται οι απόψεις σχετικά με το νέο tagline της Pepsi, πυροδοτώντας διαφωνίες ανάμεσα στους ειδικούς της βιομηχανίας.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778