Marketing Week - Νίκος Κουμέττης: «Το Fuzetea σηματοδοτεί τη νέα, total beverage στρατηγική μας»

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το πρώτο από σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018

Νίκος Κουμέττης: «Το Fuzetea σηματοδοτεί τη νέα, total beverage στρατηγική μας»

19 Ιανουαρίου 2018 | 15:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea που τοποθετεί σε 37 χώρες στην Ευρώπη.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778