Marketing Week - Στο κυνήγι της αποτελεσματικότητας

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο κυνήγι της αποτελεσματικότητας

13 Μαρτίου 2017 | 12:16 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Trends

Κατερίνα Πολυμερίδου

Η παγκόσμια υπηρεσία marketing intelligence, WARC, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα μία εις βάθος μελέτη των τάσεων που αναδύονται στον τομέα του marketing effectiveness, όπως αυτές αποτυπώθηκαν μέσα από τις συμμετοχές στα IPA Effectiveness Awards.

Καθώς η διοργάνωση αναζητά και αναδεικνύει τη διαφήμιση εκείνη η οποία επιδεικνύει ξεκάθαρο ROI, τα insights και marketing trends που προκύπτουν αποκτούν σήμερα ιδιαίτερη σημασία. Φήμη αντί αναγνωρισιμότητας, προσέγγιση «test and learn», προϊόντα και καμπάνιες με σκοπό αλλά και «συναισθηματική κυριαρχία» της τηλεόρασης, είναι μερικά από αυτά. Φυσικά, στον τομέα του αποτελεσματικού brand marketing δεν υπάρχει μοντέλο «one-size-fits-all»…

Η τηλεόραση παραμένει κορυφαίος παράγοντας επιτυχίας. Η χρήση του συναισθήματος ως δημιουργικής προσέγγισης αυξάνεται, υποδηλώνοντας μακροπρόθεσμη στρατηγική brand building. Ενώ τα digital media κανάλια αντιστοιχούν σε ένα σημαντικό μέρος στις καμπάνιες αυτές, ωστόσο τα ευρήματα δείχνουν ότι οι καμπάνιες των οποίων ηγείται η τηλεόραση, εξακολουθούν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στη δημιουργία ROI για τα brands. Τα social media χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο ως υποστηρικτικό και πολλαπλασιαστικό Μέσο και λιγότερο ως κύριο.

Οι μάρκες ψάχνουν όλο και περισσότερο για κέρδος και διείσδυση. Tο 2016 καταγράφεται αξιοσημείωτη μετακίνηση στους δείκτες αυτούς ως τα σημαντικότερα business metrics. Ο θόρυβος και τα social media έχουν εξελιχθεί στα κυρίαρχα soft metrics, ενώ επίσης καταγράφεται άνοδος της αξίας των PR, καθώς οι marketers επιδιώκουν τη διατήρηση και ανάπτυξη της φήμης, περισσότερο από την αναγνωρισιμότητα.

Στον τομέα της αποτελεσματικότητας, δεν υπάρχει μοντέλο «one-size-fits-all». Η προσέγγιση του «test and learn» είναι πλέον κοινός τόπος. Σήμερα, χρησιμοποιείται ένα μεγάλο εύρος από στρατηγικές (multi-market television advertising, agile online programmatic, tight data-driven targeting), καθώς το ROI φαίνεται να επιτυγχάνεται από μικρές και μεγάλες καμπάνιες συγχρόνως, προσφέροντας ευκαιρίες για καινούργια γνώση από διαφορετικές προσεγγίσεις. 

Το «Purpose marketing» έρχεται στο προσκήνιο. Ο σκοπός θα πρέπει να ενσωματώνεται ολοκληρωτικά σε κάθε λειτουργία της εταιρείας και να ταιριάζει με τη μάρκα. Παράλληλα, καμπάνιες οι οποίες συμπεριλαμβάνουν τη συμμετοχή των καταναλωτών, φαίνεται πως συνεισφέρουν ιδιαίτερα στη δημιουργία «momentum» και «engagement». Οι πιο επιτυχημένες από αυτές, δείχνουν ότι μπορούν να ξεπεράσουν γεωγραφικά και πολιτιστικά σύνορα και να νοηματοδοτήσουν πέρα από τον αρχικό τους σκοπό. 

Marketing Week (T. 1509)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778