Marketing Week - Διαφημιστική δαπάνη: Πτώση 27,02% το πρώτο 4μηνο του 2012

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Διαφημιστική δαπάνη: Πτώση 27,02% το πρώτο 4μηνο του 2012

22 Μαΐου 2012 | 14:23 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Ραδιόφωνο,Τηλεόραση

Διαφημιστική δαπάνη: Πτώση 27,02% το πρώτο 4μηνο του 2012

Δεν φαίνεται να έχει τέλος η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια Μέσα, αφού συνεχίστηκε και τον Απρίλιο, και μάλιστα με αυξανόμενους ρυθμούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η πτώση ήταν 29,90% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011, ενώ τον περασμένο Μάρτιο η πτώση ήταν 23,03 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2011 και έδειχνε σε έναν βαθμό να «φρενάρει». Σε σύνολο τετραμήνου, Ιανουάριος-Απρίλιος 2012, η πτώση έφτασε στο 27,02%, όταν στο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος ήταν 25,89%. Όσον αφορά στον Απρίλιο, τη μεγαλύτερη πτώση είχαν για άλλον έναν μήνα το ραδιόφωνο (-38,36%), τα περιοδικά (-36,48%), αλλά και η τηλεόραση (-30,18%). Τη μικρότερη πτώση είχαν οι εφημερίδες, «μόλις» 14,32%. Ωστόσο, στο σύνολο του πρώτου τετραμήνου, τη μικρότερη πτώση είχε η τηλεόραση με -16,48% και τις μεγαλύτερες απώλειες τα περιοδικά (-36,17%). Υπενθυμίζεται για άλλη μια φορά ότι τα στοιχεία είναι τεκμαρτά και στηρίζονται στις επίσημες τιμές τιμοκαταλόγου. Στην πραγματικότητα, η πτώση είναι αρκετά μεγαλύτερη από τα παραπάνω ποσοστά.


ΔΙΑΦ. ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012

Μέσο Απρ.
2011
Π/στά (%) Απρ.
2012
Π/στά(%)  Μ/βολή (%)
T/ση  49.877.413 34,74 34.823.060   34,60  -30,18
Π/κά  56.370.329 39,26 35.804.810   35,58  -36,48
Ε/δες  29.135.923 20,29 24.963.696   24,81  -14,32
Ρ/νο  8.185.864 5,70 5.045.675   5,01  -38,36
Σύν. 143.569.529 100  100.637.241   100  -29,90

 ΔΙΑΦ. ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012

Μέσο  Ιαν-Απρ 2011  Π/στά(%)  Ιαν-Απρ. 2012 Π/στά(%)  Μ/βολή (%)
T/ση  176.677.234  34,53 147.564.790 39,52  -16,48
Π/κά  191.274.458  37,38 122.090.504 32,70  -36,17
Ε/δες  114.723,685   22,42 82.805.681 22,18  -27,82
Ρ/νο 28.989.176 5,67 20.942.476 5,61  -27,76
Σύν. 511.664.552 100  373.403.451 100  -27,02

Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ

Στις μετρήσεις Απριλίου 2012 δεν συμπεριλαμβάνεται ο ραδιοφωνικός σταθμός Λάμψη, που μετρήθηκε το 2011. Η σύγκριση ίδιων σταθμών δείχνει μείωση δαπάνης ραδιοφώνου για τον Απρίλιο 2012 κατά 16,61% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011, ενώ το 4μηνο Ιανουάριος-Απρίλιος 2012 αύξηση κατά 1,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011.

Marketing Week (T. 1387)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778