Η Procter & Gamble επέστρεψε στο CES 2020, για να παρουσιάσει την ικανότητά της να συνδυάζει τη βαθιά γνώση των αναγκών των καταναλωτών με τις τεχνολογικές καινοτομίες, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων που εξελίσσουν τις καθημερινές εμπειρίες τους.

«Προσπαθούμε να κάνουμε την καθημερινότητα ευκολότερη και πιο ευχάριστη, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, David Taylor. Από το 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, τόσο το «επιστημονικό εργαστήρι» P&G LifeLab όσο και τα προϊόντα της Procter & Gamble, έχουν αποσπάσει πλήθος διακρίσεων, τόσο από το κοινό όσο και από τους συντάκτες που παραβρέθηκαν, ενώ παράλληλα το περιοδικό Exhibitor τo κατέταξε μεταξύ των «20 κορυφαίων εκθεσιακών κέντρων της έκθεσης».

Μεταξύ άλλων, η P&G παρουσίασε την Oral-B iO, ηλεκτρική οδοντόβουρτσα με μαγνητική κίνηση, χωρίς τριβή, που κατανέμει την ενέργεια ομοιόμορφα στο βουρτσάκι, τα Pampers παρουσίασαν την τεχνολογία Lumi, ένα ολοκληρωμένο σύστημα φροντίδας που συνδυάζει δεδομένα που αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας τους γονείς να «προβλέψουν» τις ανάγκες του μωρού τους, και η GilletteLabs παρουσίασε το Heated Razor, μια μηχανή ξυρίσματος, η οποία μέσω της θερμαινόμενης ράβδου που διαθέτει, ενεργοποιεί και παράγει άμεση θερμότητα, προσφέροντας αίσθηση περιποίησης αντίστοιχη με αυτή μιας ζεστής πετσέτας, σε όλη τη διάρκεια του ξυρίσματος.