«Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» είναι ο τίτλος της εκστρατείας ενημέρωσης για την αιμορροφιλία που σχεδίασαν και υλοποίησαν η φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas και η Phocus.

Κεντρικός ήρωας της εκστρατείας είναι ο Αιμίλιος, ένα πρόσχαρο δεκάχρονο αγόρι με αιμορροφιλία. Μέσα από μία σειρά κόμικ με τίτλο «Οι Περιπέτειες του Αιμίλιου», όπου παρουσιάζονται διαφορετικές πτυχές της καθημερινότητας του, ο Αιμίλιος με χιούμορ και ειλικρίνεια, εξηγεί στους μικρούς αναγνώστες τι είναι η αιμορροφιλία και τι σημαίνει να μεγαλώνεις με αυτήν.

Τα τεύχη με τις περιπέτειες του Αιμίλιου διατίθενται δωρεάν στις οικογένειες των παιδιών με αιμορροφιλία. Κύριο όχημα της εκστρατείας είναι η ιστοσελίδα
www.hemilios.gr, η οποία απευθύνεται τόσο σε παιδιά όσο και ενήλικες που ζουν με την αιμορροφιλία, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές για τις καθημερινές τους δραστηριότητες, ενώ δεν λείπουν τα παιχνίδια και τα videos. Η εκστρατεία πλαισιώνεται επίσης από ενέργειες έντυπης και στοχευμένης διαδικτυακής προβολής.