Marketing Week - Τους 15 καλύτερους στο Customer Service ανέδειξαν τα βραβεία του ΕΙΕΠ

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στη χθεσινή, επετειακή τελετή απονομής

Τους 15 καλύτερους στο Customer Service ανέδειξαν τα βραβεία του ΕΙΕΠ

13 Δεκεμβρίου 2019 | 16:56 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Τις 15 εταιρείες που θέτουν την εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Awards) που διοργάνωσε για 10η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) χθες, Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, σε μία «Οσκαρική» Τελετή, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία περισσότερων από 600 στελεχών.

Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και ο Νίκος Υποφάντης.

Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών της βραδιάς ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Υπαρχηγό Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και Αντιστράτηγο Στέφανο Κολοκούρη και την Ομάδα του, για να παραλάβουν το τιμητικό «Βραβείο ΕΙΕΠ» το οποίο απονεμήθηκε στο Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδος, τιμώντας το για το σύνολο της προσφοράς του στην κοινωνία.

Οι νικητές της βραδιάς ήταν οι: DHL Express, Global Link, Eurobank Ergasias, Vodafone, Νεσπρέσσο Ελλάς (3 βραβεία), Παπαστράτος, Polygon, Eurolife ERB Insurance Group, The Lock Escape Games, ΟΠΑΠ, E-Satisfaction, Toyota & Mellon Technologies. Η βραδιά επεφύλλασε πληθώρα εκπλήξεων για τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι συνέθεσαν μια «Μαγική Ορχήστρα» χωρίς μουσικά όργανα, υπό την καθοδήγηση του μαέστρου Κωνσταντίνου Σημάτου. Τα βραβεία που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου. Το φετινό βραβείο ήταν επίχρυσο, αναδεικνύοντας τον επετειακό χαρακτήρα της φετινής διοργάνωσης.

Marketing Week Online( 13 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778