Marketing Week - Growth Advocate

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Growth Advocate

10 Δεκεμβρίου 2019 | 09:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… Να ξεχωρίσουμε και να αναδειχθούμε σε μία αγορά στην οποία ο καταναλωτής λαμβάνει έναν απεριόριστο όγκο πληροφοριών, έχοντας παράλληλα ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή του. Να μπορέσουμε να μιλήσουμε στο σύνολο των καταναλωτών, ο κάθε ένας από τους οποίους, ξεχωριστά, έχουν περισσότερο έλεγχο τώρα από ποτέ στις επιλογές τους και ενημερώνονται πολύ καλά πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Η προσωποποίηση, με τη μετατροπή των δεδομένων σε εξατομικευμένους τρόπους επικοινωνίας. Έτσι διαφοροποιούμε την εμπειρία, δημιουργώντας το σωστό περιεχόμενο, προς τον κατάλληλο δέκτη, στα σωστά κανάλια, τη σωστή στιγμή. Δημιουργούμε εμπειρίες, φέρνοντας τον καταναλωτή πιο κοντά στο προϊόν και προσφέροντας προστιθέμενη αξία στον πελάτη μας. Η διαρκής σχέση με τον πελάτη μας βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας, όχι μία απλή εμπορική συναλλαγή.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… «Just Do It» με τον Colin Kaepernick, μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση που οδήγησε σε αύξηση πωλήσεων. Είχε δύναμη, συναίσθημα!

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… Κάθε φορά που ένας πελάτης δεν επέλεξε την πρότασή μας και στράφηκε αλλού.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… «Everything Digital», γιατί οι ψηφιακές δεξιότητες ενισχύουν το προφίλ ενός marketer, με το ψηφιακό περιβάλλον να αποτελεί το παρόν και το μέλλον του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Να έχει πελατοκεντρική προσέγγιση, δημιουργώντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από δεδομένα και τεχνολογίες για τη βέλτιστη εμπειρία των καταναλωτών, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες. Να είναι «Growth Advocate», να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες και να φέρνει νέες ιδέες, να οδηγεί και να εμπνέει την ομάδα του, ενώ παράλληλα να καθοδηγεί τις διατμηματικές συνεργασίες για την άψογη εφαρμογή των πλάνων, ειδικά με την ομάδα πωλήσεων.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing»… Θα έφερνα την προσωπικότητα στο επίκεντρο. Πιστεύω στην αρχή του «Να είσαι ο εαυτός σου». Κάνει μεγάλη διαφορά η προσωπική ενέργεια του καθενός, γιατί η αγορά μας, είτε B2B είτε B2C, αποτελείται από ανθρώπους που αναζητούν εμπειρίες. 

Το κείμενο υπογράφει η Σόνια Δήμογλη, Business Unit Marketing Manager, GR & CY, Coca Cola Τρία Έψιλον

Marketing Week (T. 1577)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778