Τη Mindshare επέλεξε το Lufthansa Group ως global media agency of record, ολοκληρώνοντας σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

Σε συνέχεια της ανάθεσης, η Mindshare επεκτείνει τη συνεργασία της με την αεροπορική εταιρεία, καθώς διατηρεί τα brands Lufthansa και Swiss που χειριζόταν ήδη, ενώ αναλαμβάνει και την Austrian Airlines. Η σχέση των δύο εταιρειών στο κομμάτι των media έχει ξεκινήσει από το 2000, ενώ το 2010 το agency της GroupM κατάφερε να κρατήσει τον λογαριασμό μετά από διαγωνισμό. Η συνέργεια με τη Swiss International Air Lines ξεκίνησε το 2014, μετά από αναθεώρηση που διεξήχθη το 2013.

Σύμφωνα με στοιχεία της COMvergence, το marketing budget του Lufthansa Group κυμαίνεται στα 135 εκατ. δολάρια. Ο όμιλος ανακοίνωσε τα νέα με δελτίο Τύπου στην ιστοσελίδα του, ενώ η Head Of Marketing της εταιρείας Benita Struve χαρακτήρισε την Mindshare ως partner που προσφέρει «πρωτοπόρο, ολοκληρωμένη στρατηγική media και επικοινωνίας σε όλα τα κανάλια, σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα», στηριζόμενη σε «σύνθετες στρατηγικές data».
(Πηγή: AdWeek)