Σε διακήρυξη ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για τη δημιουργία δικτύου b2b στον τουρισμό, έχει προχωρήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Το έργο εντάσσεται στην Πράξη «Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» και έχει προϋπολογισμό 127.000 ευρώ. Ειδικότερα, το έργο αφορά στη διοργάνωση και υλοποίηση τριών ειδικών προορισμών b2b συναντήσεων μεταξύ ελληνικών και ανά αγορά-στόχο τοπικών επιχειρήσεων του ξενοδοχειακού και τουριστικού τομέα, κατά τη διάρκεια των οποίων θα παρουσιαστούν τα εν γένει τουριστικά προϊόντα της Περιφέρειας.

Περιλαμβάνει ενέργειες όπως η διαδικασία επιλογής επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν, κάλυψη δαπανών, οργάνωση των ταξιδιών, μεταφραστικές υπηρεσίες, προμήθεια αναμνηστικών δώρων, πραγματοποίηση έρευνας αξιολόγησης του βαθμού ικανοποίησης των προσκεκλημένων και της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων διοργάνωσης εκδηλώσεων στη χώρα στόχο. Η προθεσμία υποβολής των προσφορών λήγει 29 Νοεμβρίου.