Marketing Week - Τάκης Κουβάτσος, Όλγα Καρπούζου, CPW Ελλάς: «Βρίσκουμε τρόπους να ακούμε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές»

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τάκης Κουβάτσος, Όλγα Καρπούζου, CPW Ελλάς: «Βρίσκουμε τρόπους να ακούμε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές»

13 Νοεμβρίου 2019 | 07:31 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τρόφιμα - Ποτά

Με στρατηγική που εστιάζει στην προϊοντική καινοτομία, στη συνεχή επικοινωνία και στη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές, τα Nestlé Fitness έχουν καταστεί «love brand» για το κοινό τους. Και όχι άδικα.

Επενδύοντας στην καινοτομία, τόσο σε προϊοντικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο, τα Fitness έχουν κατακτήσει επάξια τον τίτλο του leading brand στην κατηγορία δημητριακών και μπαρών στην Ελλάδα. Ο Τάκης Κουβάτσος, Business Executive Officer της CPW Ελλάς ΑΕ (Nestlé Cereals), και η Όλγα Καρπούζου, Senior Brand Manager Nestlé Fitness, μας μιλούν για την πορεία του brand, για τη φιλοσοφία, για την επικοινωνία του, αλλά και για το μέλλον του.

    MW:Τα Fitness αποτελούν το leading brand στην κατηγορία δημητριακών και μπαρών στην Ελλάδα. Ένας τέτοιος τίτλος δεν κατακτιέται εύκολα και συνήθως απαιτεί πολυετή προσπάθεια. Πού αποδίδετε την επιτυχία αυτή;

Τάκης Κουβάτσος: Το brand Fitness αναπτύχθηκε στην αγορά μας αλλάζοντας την εικόνα της κατηγορίας των δημητριακών πρωινού και το ίδιο το πρωινό στην Ελλάδα. Και αυτό έγινε προβάλλοντας την αξία της ολικής άλεσης και της ισορροπημένης διατροφής. Στα Fitness η γεύση συναντά την καλή διατροφή και σε αυτή την υπόσχεση το brand είναι πιστό όλα αυτά τα χρόνια!

Το βασικό συστατικό της επιτυχίας λοιπόν είναι ότι βρίσκουμε τρόπους διαχρονικά να ακούμε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές μας, να απαντάμε στις ανάγκες τους κρατώντας αυτή την υπόσχεση και να τους εμπνέουμε! Το ίδιο το προϊόν βελτιώθηκε όλα αυτά τα χρόνια για να δίνει την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινά η μέρα μας, και όταν ανέβηκαν οι ρυθμοί και το πρωινό βγήκε εκτός σπιτιού, αναπτύχθηκε μία μεγάλη γκάμα μπαρών δημητριακών που καλύπτει τις ανάγκες της On-the-go κατανάλωσης, τελικά για όλες τις ώρες και όλους τους χώρους!

Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως είναι ότι το brand Fitness σημαίνει πολλά περισσότερα από ένα πρωινό με δημητριακά ολικής άλεσης: είναι σύμμαχος σου στην καλή διατροφή, το πιο δυνατό ξεκίνημα στην ημέρα σου, σου δίνει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να έρχεσαι κάθε μέρα πιο κοντά στους στόχους σου και σε εμπνέει να προσπαθείς κάθε μέρα για τα όνειρα σου! Αυτή η σύνδεση σε συναισθηματικό επίπεδο με τους καταναλωτές και όλα αυτά που σημαίνει το Fitness είναι που το κάνουν Love brand για το κοινό μας!

    Πρόκειται για ένα brand, το οποίο κινείται πολύ δυνατά επικοινωνιακά. Πόσο σημαντικό είναι να παραμένετε σε συνεχή επαφή με το κοινό και με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται αυτό;

Όλγα Καρπούζου: Η επαφή με το κοινό είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από την αξιοποίηση ενός δυνατού πλάνου media, είναι η αναζήτηση διαρκώς νέων τρόπων να έρθεις σε επαφή με ένα κοινό που κάθε μέρα βομβαρδίζεται με εκατομμύρια μηνύματα και ταυτόχρονα να είσαι σε θέση να ακούσεις τι έχει να σου πει. Είναι αλήθεια ότι τα digital μέσα έχουν βοηθήσει να κάνουμε την επικοινωνία μας πολύ πιο άμεση! Η δική μας αλλαγή νοοτροπίας ξεκίνησε πριν αρκετά χρόνια, όταν χαράξαμε μία στρατηγική για να έχει το brand πολύ δυνατή παρουσία στο digital περιβάλλον.

Αυτή η στρατηγική δεν περιλαμβάνει μόνο τα δικά μας κανάλια και το δικό μας περιεχόμενο, αλλά και ένα μοναδικό πλάνο αξιοποίησης μίας μεγάλης ομάδας από γυναίκες Influencers που ενσαρκώνουν τη φιλοσοφία της μάρκας και μοιράζονται το δικό τους αυθεντικό περιεχόμενο από μία καθημερινότητα με σύμμαχο τα δημητριακά Fitness. Είναι μοναδικός ο τρόπος που εξελίχθηκε το brand μέσα από αυτές τις συνεργασίες και εντυπωσιακή και η ανταπόκριση του κόσμου σε αυτό.

    Πρόσφατα, λανσάρατε και νέα καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Ελένη Φουρέιρα. Μιλήστε μας λίγο για τη νέα αυτή επικοινωνία. Ποια η καινοτομία της, ποιο το concept και πώς συνδέεται η γνωστή τραγουδίστρια με αυτό;

Όλγα Καρπούζου: Αυτή η καμπάνια είναι η αρχή ενός δυνατού επικοινωνιακού πλάνου που φέρνει το brand σε επαφή με ένα νεότερο και πιο απαιτητικό κοινό. Η καινοτομία της καμπάνιας είναι ότι προχωράει ένα βήμα πιο μακριά από το να παρουσιάσει το προϊόν παραδοσιακά ως το πρωινό που σε βοηθά να ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια. Σε γεμίζει αισιοδοξία και σε εμπνέει να βρίσκεις την ενέργεια για να ζεις τη ζωή σου στο φουλ και να προχωράς μπροστά!

Αφού αναφερθήκαμε σε γυναίκες που ενσαρκώνουν τη φιλοσοφία του brand Fitness, δεν υπάρχει πιο σύγχρονο παράδειγμα από την Ελένη Φουρέιρα! Αναμφίβολα έχει προσπαθήσει πολύ για να φτάσει στο όνειρο της, είναι γεμάτη ενέργεια και έχει μία απίστευτη επαφή με το κοινό της! Θεωρήσαμε ότι είναι το καταλληλότερο πρόσωπο να περάσει αυτό το αισιόδοξο μήνυμα και να παρακινήσει το κοινό μας για ακόμη μία φορά να προχωράει μπροστά- και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!

    Τα τελευταία χρόνια, τα Fitness επιλέγουν να συνδέονται και με διάφορους κοινωνικούς σκοπούς, όπως η γυναικεία ενδυνάμωση. Ποια είναι η πιο πρόσφατη σχετική σας δράση;

Όλγα Καρπούζου: Το brand στηρίζει σταθερά τα τελευταία 10 χρόνια το Άλμα Ζωής και συμμετέχει ενεργά στην πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού- αν πρέπει κάτι να επιλέξουμε, αυτή είναι η πιο σημαντική μας δράση διαχρονικά. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ενημέρωσης για την πρόληψη και τον ρόλο ενός brand πίσω από έναν τόσο σημαντικό σκοπό, προσπαθούμε να αξιοποιούμε όλα τα μέσα για να φτάνει το μήνυμα και σε κοινά που μπορεί να μην είναι ακόμα ευαισθητοποιημένα για αυτό το θέμα.

Σε αυτά τα πλαίσια, έχουμε ενεργοποιήσει το κίνημα #checkchain στο Instagram που καλεί τις γυναίκες να γίνουν μέρος μίας μεγάλης αλυσίδας ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού. Και ήταν συγκινητικό το μέγεθος αυτής της αλυσίδας που δημιουργήθηκε με εκατοντάδες γυναίκες να συμμετέχουν και να στηρίζουν η μία την άλλη.

    Παράλληλα με την επικοινωνία, τα Fitness δίνουν έμφαση και στην προϊοντική καινοτομία. Μάλιστα, προχωρήσατε τελευταία σε δύο δυνατά λανσαρίσματα, τις σειρές bio και granola. Ποια τα χαρακτηριστικά τους; Βλέπετε να συνεχίζετε η στροφή των καταναλωτών σε πιο φυσικές, βιολογικές και βιώσιμες επιλογές;

Τάκης Κουβάτσος: Είναι αλήθεια ότι προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς διατροφικά το portfolio των προϊόντων μας, ακούγοντας τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια το προϊόν έχει βελτιωθεί σημαντικά, για παράδειγμα έχει μειωθεί η ζάχαρη περισσότερο από 40% τα τελευταία 4 χρόνια. Έχοντας γνώμονα την καλύτερη διατροφική αξία των προϊόντων βέβαια δεν θυσιάζουμε την γεύση τους- το πρωινό πρέπει να είναι απολαυστικό!

Σε αυτά τα πλαίσια πριν 3 μήνες λανσάραμε στην ελληνική αγορά τα δημητριακά Fitness Bio φτιαγμένα από βιολογικά συστατικά, με βρώμη ολικής άλεσης ως #1 συστατικό, χωρίς φοινικέλαιο ή συντηρητικά. Και επειδή οι καταναλωτές μας αγαπούν τη σοκολάτα, κυκλοφόρησε ήδη και το Nestlé Fitness Bio Oats & Chocolate με κομματάκια βιολογικής βέλγικης σοκολάτας. Είναι μία σημαντική καινοτομία στην αγορά μας, αφού μέχρι στιγμής δεν υπάρχει άλλο επώνυμο βιολογικό προϊόν στα ράφια των σουπερμάρκετ, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε βιολογικά προϊόντα για τη διατροφή τους.

Μία διαφορετική καινοτομία είναι τα δημητριακά Nestlé Fitness Granola- Slow Release Energy που επαναλανσάραμε το καλοκαίρι του 2019. Φτιαγμένα με ψημένη βρώμη ολικής άλεσης, διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό χάρη σε ένα μοναδικό συστατικό που το βρίσκουμε και στη φύση και προκαλεί αργή απελευθέρωση της ενέργειας. Αυτό το πρωινό όχι μόνο έχει τη γεύση που αγαπάμε, αλλά είναι πραγματικά χορταστικό και δίνει την ενέργεια που υπόσχεται για το πιο δυνατό ξεκίνημα στη μέρα!

    Κλείνοντας, δώστε μας μια «γεύση» από το μέλλον του brand. Τι να περιμένουμε από τα Fitness το προσεχές διάστημα, τόσο επικοινωνιακά, όσο και προϊοντικά;

Τάκης Κουβάτσος: Σκοπός μας είναι να ακούμε το κοινό μας και να απαντάμε στις ανάγκες του, οπότε μπορείτε σίγουρα να περιμένετε σύντομα περισσότερα διατροφικά νέα και νέα προϊόντα που θα έρθουν για να ανανεώσουν γευστικά το πρωινό μας! Σκοπός μας είναι το brand να κρατήσει την επαφή με το κοινό του και να συνεχίζει να δίνει ενέργεια- κυριολεκτικά και μεταφορικά- στις γυναίκες να κυνηγούν τους στόχους τους!

Marketing Week (T. 1575)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778