Marketing Week - Στην Upfield περνά η Arivia

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η ελληνική εταιρεία φυτικών τυριών

Στην Upfield περνά η Arivia

18 Οκτωβρίου 2019 | 16:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Στην αγορά των φυτικών τυριών επενδύει η Upfield. Όπως ανακοίνωσε, η Upfield Europe BV προχώρησε σε συμφωνία εξαγοράς της ελληνικής εταιρείας Arivia, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή φυτικών τυριών και διαθέτει το brand Violife.

Η στρατηγική αυτή εξαγορά θα της επιτρέψει να διεισδύσει σε ένα νέο segment, ανοίγοντας νέες προοπτικές ανάπτυξης. Έτσι, το Violife θα ενταχθεί στο portfolio της Upfield, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες όπως τα Flora και Proactiv. Το Violife είναι ήδη το Νο 1 brand φυτικού τυριού στη Μ. Βρετανία, ενώ η Arivia έχει ήδη οικοδομήσει μια ισχυρή και ταχέως αναπτυσσόμενη παρουσία και στις ΗΠΑ.

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778