Marketing Week - Σε Omnicom και Publicis τα 2,2 δισ. δολάρια της Disney

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αναδείχθηκαν νικήτριες του spec για τα media

Σε Omnicom και Publicis τα 2,2 δισ. δολάρια της Disney

15 Οκτωβρίου 2019 | 16:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,media,Specs

Σε νέα χέρια περνά ο παγκόσμιος λογαριασμός media της Disney, μετά το τέλος της διαγωνιστικής διαδικασίας που ξεκίνησε τον Μάιο.

Omnicom και Publicis Groupe αναλαμβάνουν πλέον τα media του γίγαντα της ψυχαγωγίας και μοιράζονται τα assets του ανά τον κόσμο. Στο spec συμμετείχαν αρχικά 6 agencies από 4 δίκτυα, καθώς και το ανεξάρτητο media agency Horizon. Η WPP αποσύρθηκε για την περιοχή των ΗΠΑ, επικαλούμενη conflict, αλλά φέρεται να παρέμεινε στη διαδικασία για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η Omnicom δημιούργησε ένα αποκλειστικό τμήμα για τον διαγωνισμό, με την ονομασία OMG23, παραπέμποντας στο έτος ίδρυσης της Disney, το 1923, αντλώντας ταλέντα από ολόκληρο το δίκτυό της.

Η Disney της ανέθεσε τον λογαριασμό των studios της Β. Αμερικής, μεταξύ αυτών τα Disney Studios, Marvel Studios και 20th Century Fox, καθώς και τα κανάλια της στη Β. Αμερική, όπως τα Disney Channel και ABC. Το ESPN, ωστόσο, παραμένει στο Publicis Groupe. Σύμφωνα με εσωτερικό memo του CEO του Publicis Groupe Arthur Sadoun, η εταιρεία του κέρδισε τον λογαριασμό media στο σύνολό του για τις περιοχές ΕΜΕΑ, APAC και Λ. Αμερικής, επεκτείνοντας παράλληλα την υπάρχουσα συνεργασία με το ESPN στη Β. Αμερική, για να συμπεριλάβει καθήκοντα media για το Disney+ και τα Disney Parks & Resorts. Σύμφωνα με την COMvergence, η Disney δαπάνησε περί τα 1,525 δισ. δολάρια παγκοσμίως πέρυσι, ο συνολικός λογαριασμός ωστόσο αγγίζει τα 2,2 δισ., συνυπολογίζοντας τα Disney+ και 20th Century Fox.
(Πηγή: AdWeek)

Marketing Week Online( 15 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778