Στη χρηματοδότηση του start-up bespot που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence, προχωρά το Uni.Fund, όπως ανακοίνωσε η Κατερίνα Πραματάρη, Partner του Uni.Fund, στο πλαίσιο του 10oυ Συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ που πραγματοποιήθηκε χθες.

Μέσα από τη δωρεάν εφαρμογή της bespot, οι καταναλωτές ανακαλύπτουν επιβραβεύσεις και κερδίζουν δώρα σε επιλεγμένα σημεία retail, ενώ, δίνοντας τη γνώμη τους, συλλέγουν πόντους άμεσα εξαργυρώσιμους σε δωροεπιταγές. Με τον παραπάνω τρόπο, η πλατφόρμα της bespot δίνει στις επιχειρήσεις πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, δραστηριότητες και προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά.

Τα στελέχη των επιχειρήσεων μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες από τις πληροφορίες που λαμβάνουν μέσω της bespot και να τις συνδυάσουν με άλλα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να υποστηρίξουν καλύτερα τις αποφάσεις τους. Η εταιρεία εξάγει ήδη χρήσιμα insights για πάνω από 2.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων ηλεκτρονικών, μόδας, λιανεμπορίου τροφίμων, εστίασης και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους.

Στόχος της είναι να διεισδύσει στην αγορά του location intelligence, που εκτιμάται να διαμορφωθεί στα 25 δισ. δολάρια μέχρι το 2025. Συνιδρυτές της bespot είναι οι Λέων Γαβαλάς, Αναστασία Γρίβα και Κωνσταντίνος Δημητρός. Το Uni.Fund, διαθέτοντας σημαντική εμπειρία στον κλάδο, έχει ήδη επενδύσει σε καινοτόμες ελληνικές εταιρείες, όπως η bespot. Στο πλαίσιο του συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ, η Κατερίνα Πραματάρη ανέδειξε επιτυχημένα παραδείγματα ανοιχτής καινοτομίας (open innovation) στον κλάδο του FMCG Retail στην Ελλάδα, καθώς και τις σύγχρονες τάσεις στην επενδυτική δραστηριότητα στον κλάδο στην Ελλάδα, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.