Εκατό από τις σημαντικότερες βρετανίδες επιχειρηματίες υπογράφουν τη νέα καμπάνια για την επιτάχυνση της προσπάθειας γεφύρωσης του χάσματος στις οικονομικές απολαβές ανδρών και γυναικών.

Το #MeTooPay θα δώσει το βήμα σε γυναίκες για να μοιραστούν παραδείγματα καλών και κακών εταιρικών πρακτικών και να παρακολουθούν τις σημαντικότερες περιπτώσεις που έχουν φτάσει στο δικαστήριο. Της συμμαχίας ηγείται η Dame Moya Greene, η οποία διετέλεσε CEO του Royal Mail μέχρι το 2018, ενώ συμμετέχουν γυναίκες που έχουν βρεθεί σε υψηλόβαθμες θέσεις ορισμένων από τους μεγαλύτερους οργανισμούς στη Βρετανία, όπως η Emma Walmsley της GlaxoSmithKline και η Lady Dido Harding, της TalkTalk.

«Θέλουμε οι γυναίκες να μας πουν τις ιστορίες τους και να μας φέρουν τα προβλήματά τους», αναφέρει η Green. «Θέλουμε experts στη διαπραγμάτευση να μπουν στο site μας και να προσφέρουν insights. Θέλουμε δικηγόρους που έχουν κερδίσει υποθέσεις να προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες. Θέλουμε ειδικούς στον ορισμό των οικονομικών απολαβών να εκθέσουν τις θέσεις τους ώστε άλλοι να είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι τα χρήματα που λαμβάνουν είναι αυτά που πρέπει. Θέλουμε οι γυναίκες να ξέρουν ότι μπορούν να υπολογίζουν στην υποστήριξή μας».
(Πηγή: Marketingweek.com)