Μια πρωτότυπη εκδήλωση διοργάνωσε η Ikea εχθές, Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στο Gazarte, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Σε ένα σπίτι Ikea, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», με καλεσμένους από τον χώρο των media.

Ο χώρος είχε διακοσμηθεί με έπιπλα, προϊόντα και λευκά είδη της Ιkea, ενώ είχε στηθεί και ένα ολόκληρο υπνοδωμάτιο, το οποίο αποτέλεσε και το σκηνικό για μια μικρή θεατρική παράσταση. Στόχος του θεατρικού ήταν να αποδείξει, μέσα από την πενταετή ιστορία ενός ζευγαριού, ότι «Σε ένα σπίτι Ikea, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι». Η πλοκή είχε ως σημείο αναφοράς το υπνοδωμάτιο, τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου Ikea για το 2020.

Πρωταγωνιστές ήταν οι ηθοποιοί Ευγενία Σαμαρά και Γιάννης Ποιμενίδης, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Δημήτρη Μαλισσόβα. Κατόπιν, χαιρετισμό απηύθυνε η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της Ikea Ελλάδος, η οποία αναφέρθηκε στη συνολική φιλοσοφία που διέπει την εταιρεία, στις δεσμεύσεις βιωσιμότητάς της και στις αξίες στον σχεδιασμό των προϊόντων της.

Επεσήμανε ότι το μήνυμα «πιο πολλά από όσα φαντάζεσαι» βρίσκει εφαρμογή στα προϊόντα της Ikea, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στην τεχνολογία που ενσωματώνει, καθώς και στα ίδια της τα καταστήματα. Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι το app της Ikea σύντομα θα μετατραπεί και σε εργαλείο για αγορές, ενώ νέα αναμένονται και για το δίκτυο καταστημάτων της Ikea, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερα.