Σε παγκόσμιο creative spec προχωρά η GlaxoSmithKline για τον λογαριασμό συνταγογραφούμενων φαρμάκων της, εκτιμώμενης αξίας 30 εκατ. δολαρίων.

Η αναθεώρηση διεξάγεται εσωτερικά και ακολουθεί την ανάθεση του media λογαριασμού της, ύψους 1,7 δισ. δολαρίων στην Publicis Media. Σύμφωνα με πηγές, ο εν λόγω λογαριασμός συμπεριλαμβάνει τους τομείς αναπνευστικών και εμβολίων, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου τα δύο τρίτα της δραστηριότητάς της, ενώ στελέχη του χώρου αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα creative pitches της φετινής χρονιάς.

Παρόλο που η διαγωνιστική διαδικασία έχει δρομολογηθεί από το Λονδίνο, το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του φαρμακευτικού κολοσσού προέρχεται από την αγορά των ΗΠΑ. Αυτή τη στιγμή, ο λογαριασμός της GSK είναι μοιρασμένος σχεδόν σε όλους τους μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους, με την McCann Health του Interpublic Group να κρατάει τα ηνία. Τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία ανέθεσε τα παγκόσμια media στην Publicis Media, η οποία δημιούργησε ένα εξειδικευμένο agency unit για τον λογαριασμό.
(Πηγή: Campaign)