Marketing Week - Ευτύχιος Βασιλάκης, Autohellas: «Συνεχίζουμε την προσπάθεια για προϊοντική εξέλιξη»

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

14% αύξηση κύκλου εργασιών στο α’ εξάμηνο του 2019 παρουσίασε η εταιρεία

Ευτύχιος Βασιλάκης, Autohellas: «Συνεχίζουμε την προσπάθεια για προϊοντική εξέλιξη»

13 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Αυτοκινητοβιομηχανία

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το α’ εξάμηνο του 2019 παρουσίασε η Autohellas, σύμφωνα με τα οποία η αναπτυξιακή πορεία της συνεχίσθηκε, με τον κύκλο εργασιών να φτάνει τα 259 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 13,9% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του ‘18.

Η κύρια δραστηριότητα των μισθώσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό συνολικά σημείωσε αύξηση 6,2% και, ειδικότερα, υψηλό ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι μακροχρόνιες μισθώσεις. Η δραστηριότητα πώλησης μεταχειρισμένων ήταν ενισχυμένη κατά 19,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και η εμπορία αυτοκινήτων και υπηρεσιών συνεισέφερε συνολικά 147 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: «Η λειτουργία των 3 πυλώνων παραγωγής εργασιών και κερδοφορίας έχει πλέον ωριμάσει. Βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, λειτουργικές μακροχρόνιες μισθώσεις και εμπορία αυτοκίνητου λειτουργούν συμπληρωματικά στη διαμόρφωση των πωλήσεων, αλλά και στη σταθερότητα της κερδοφορίας μας, αφού ακολουθούν διαφορετικούς χρονικούς κύκλους.

Συνεχίζουμε την προσπάθεια για προϊοντική εξέλιξη, μεγιστοποίηση συνεργειών και μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους, ώστε να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία σε ένα περιβάλλον σταδιακής ανάκαμψης της οικονομίας, αλλά και εντεινόμενου ανταγωνισμού».

Marketing Week Online( 13 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778