Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της προχωρά η Imperial Tobacco.

Η βρετανική καπνοβιομηχανία διατηρεί συνεργασία από το 2014 με την Omnicom, του δικτύου της BBDO, με επικεφαλής το γραφείο της Proximity στη Γερμανία, το οποίο διεκδικεί τη διατήρηση του λογαριασμού. Το spec αφορά όλα τα διεθνή brands τσιγάρων της Imperial Tobacco, μεταξύ αυτών τα Davidoff, JPS και Parker & Simpson.

Η εταιρεία Oystercatchers ανέλαβε τη διεξαγωγή της διαγωνιστικής διαδικασίας και οι τελικές παρουσιάσεις έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα. Η Imperial Tobacco ανακοίνωσε έσοδα της τάξης των 30,5 δισ. λιρών για το 2018, σημειώνοντας αύξηση από τα 30,2 δισ. του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, πρόσφατα δέχεται πιέσεις από τους μετόχους για την πώληση ορισμένων brands, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη μείωση των πωλήσεων στις δυτικές αγορές. (Πηγή: Campaign)