Marketing Week - Η Global Sustain διοργανώνει το 2ο Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Ανάπτυξης

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με χορηγική συνεργασία και συμμετοχή της Interamerican

Η Global Sustain διοργανώνει το 2ο Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Ανάπτυξης

23 Αυγούστου 2019 | 15:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Events,Finance

Η Global Sustain, μετά την απήχηση του πρώτου, περσινού συνεδρίου για την Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη στη Θεσσαλονίκη, επανέρχεται και φέτος οργανώνοντας το «2ο Πανόραμα», με χορηγική συνεργασία και συμμετοχή της Interamerican.

Με αυτή τη σύμπραξη, ταυτόχρονα με τη θεματική ανάδειξη των προτεραιοτήτων της εταιρείας που θα παρουσιάσει ο Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Υπευθυνότητας, με θέμα «Ένας κοινωνικός δρόμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη: το παράδειγμα της Interamerican», υπογραμμίζεται η ενθάρρυνση της διεύρυνσης του σχετικού διαλόγου και στην Περιφέρεια, που η Global Sustain είχε την ιδέα να προωθήσει με τον νεοπαγή θεσμό του συνεδρίου. Το «2ο Πανόραμα», που θα φιλοξενηθεί στις 6 Σεπτεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς, αποτελεί -όπως και πέρυσι- προπομπό της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Οι εργασίες του συνεδρίου θα αναφερθούν σε θέματα σχετικά με τις νέες τάσεις στην επαλήθευση του πλέον εφαρμοζόμενου, νέου απολογιστικού προτύπου GRI Standards, τα αναπτυξιακά προγράμματα σε τοπικό επίπεδο και τις βιώσιμες πόλεις, τις εξελίξεις στο τοπίο της εταιρικής υπευθυνότητας και βιώσιμης ανάπτυξης - τους Στόχους (17 Sustainable Development Goals) της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ, τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων - της υγείας/ευεξίας και ασφάλειας των εργαζομένων, την υπευθυνότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα κ.ά. Επίσης, θα εκπροσωπηθούν με ομιλητές η Τοπική Αυτοδιοίκηση (Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης) και θεσμικοί φορείς (ΕΒΕΘ, ΣΒΒΕ, ΕΕΘ, ΣΕΒΕ).

Marketing Week Online( 23 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778