Marketing Week - Αποστάγματα: «Κερνώντας» πρωτότυπες δράσεις και happening

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αποστάγματα: «Κερνώντας» πρωτότυπες δράσεις και happening

29 Ιουλίου 2019 | 15:02 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Σε μια εποχή υψηλής κατανάλωσης αποσταγμάτων, τα brands στρέφουν την επικοινωνία τους στην απευθείας επαφή με τον καταναλωτή. Τον προσεγγίζουν εκεί που συχνάζει, μέσα από πρωτότυπες ενέργειες, projects και events, και επιχειρούν να τον κάνουν engage μέσα από διασκεδαστικές ενέργειες στα social media.

Η μεγάλη εξωστρέφεια και η διαρκής ενίσχυση των εξαγωγών είναι ο δρόμος προς την ανάπτυξη για τις ελληνικές ποτοποιίες/αποσταγματοποιίες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις υφιστάμενες δυσκολίες της εγχώριας αγοράς λόγω του λαθρεμπορίου και της μείωσης της κατανάλωσης, ήταν το βασικό συμπέρασμα της ημερίδας που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) τη Δευτέρα 10 Ιουνίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Η ημερίδα με θέμα «Ελληνικά αποστάγματα.

Η εξωστρέφεια μονόδρομος για την ανάπτυξη» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου. Όπως επισημάνθηκε, το ούζο αντιπροσωπεύει τη μερίδα του λέοντος στις εξαγωγές ελληνικών αλκοολούχων ποτών το 2018, με ποσοστό 71,80%, τα λικέρ αποτυπώνονται στο 2,50%, το τσίπουρο στο 0,50% και άλλα αλκοολούχα ποτά εμφανίζουν μερίδιο 25,19% με το Μεταξά σε πρωταρχική θέση. Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΑΟΠ Νίκος Καλογιάννης ανέφερε πως τα πλεονεκτήματα που καθιστούν ανταγωνιστικά τα ελληνικά αλκοολούχα ποτά είναι οι πρώτες ύλες, ο παραδοσιακός χαρακτήρας τους και οι Γεωγραφικές Ενδείξεις.

«Ωστόσο οι βασικές μας προτεραιότητες», τόνισε κατά τη ημερίδα, «είναι η ενίσχυση και η ανάπτυξη της παραγωγής και διακίνησης των επώνυμων ελληνικών αποσταγμάτων και ποτών, η μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων στην εσωτερική αγορά, η αξιοποίηση του τουρισμού που είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής μας στο εξωτερικό, αλλά και η δημιουργία προγραμμάτων υποστήριξης των εξαγωγών με προβολή της κατηγορίας στο εξωτερικό».

Τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα θα εστιάσει το επόμενο διάστημα η στρατηγική της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, σύμφωνα με την Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director της Ποτοποιίας: «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την περαιτέρω ανάπτυξη του Ούζου Πλωμαρίου ως διεθνές brand που προάγει την ελληνικότητα, καθώς και την ταύτιση του Ούζου Πλωμαρίου με το εθνικό μας ποτό, κάτι που έχουμε σε μεγάλο βαθμό κατακτήσει με επιμονή και προσήλωση όλα αυτά τα χρόνια.

Ήδη πάνω από το 58,5% της παραγωγής μας εξάγεται με μεγάλη επιτυχία, μεταφέροντας αρώματα Ελλάδας σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η ελληνική αγορά παραμένει ο βασικός μας άξονας πάνω στον οποίο κινούμαστε, καθώς η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης είναι 100% ελληνική, οικογενειακή αποσταγματοποιία». Τη δυναμική του κλάδου αποδεικνύει και η πρόσφατη δημιουργία της World Spirits Alliance (WSA), από παραγωγούς και οργανώσεις παραγωγών αλκοολούχων ποτών από όλο τον κόσμο.

Πρόκειται για μια διεθνή εμπορική ένωση που θα εκπροσωπεί τις θέσεις και τα συμφέροντα του κλάδου των αλκοολούχων ποτών σε διεθνές επίπεδο. Η WSA θα ενεργεί ως αντιπροσωπευτικός εταίρος και συνομιλητής ενώπιον διεθνών οργανισμών, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ), ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και τα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ). Ο στόχος της WSA είναι η εξάλειψη των δασμών, των μη δασμολογικών φραγμών και των φόρων που προκαλούν διακριτική μεταχείριση μεταξύ των κατηγοριών των αλκοολούχων. Επιπλέον επιδιώκουν δίκαιη, διάφανη και τεκμηριωμένη νομοθεσία, επαρκή διάρθρωση ειδικών φόρων κατανάλωσης, αναλογικά μέτρα δημόσιας υγείας για τα αλκοολούχα ποτά και φιλόδοξες στρατηγικές καταπολέμησης του παράνομου αλκοόλ.

ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BRANDS
Οι Έλληνες παραγωγοί επενδύουν στην ποιότητα των προϊόντων τους και αυτό αποδεικνύεται και από την επιτυχία που γνωρίζουν σε εγχώριες και διεθνείς σχετικές διοργανώσεις. Το ειδικό βραβείο του Καλύτερου Αποστάγματος του Διεθνούς Διαγωνισμού Οίνου Θεσσαλονίκης 2019 έλαβε το Kanenas Τσίπουρο της Οινοποιίας Tsantali. Παράλληλα, το συγκεκριμένο απόσταγμα απέσπασε και χρυσή διάκριση τόσο για την απλή όσο και για την παλαιωμένη εκδοχή του. Με όπλο την ισορροπία ανάμεσα στην κομψότητα και τον πλούτο αρωμάτων και γεύσεων, το Kanenas Τσίπουρο -χωρίς γλυκάνισο- βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας του ανάμεσα σε 34 συμμετοχές.

Το Τσίπουρο Τσιλιλή τιμήθηκε με το Μεγάλο Χρυσό Μετάλλιο (Grand Medaille d’Or/Great Gold Medal) στον παγκόσμιο διαγωνισμό Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα αποστάγματα από 50 διαφορετικές χώρες. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς διαγωνισμούς που δημιουργήθηκε το 2013, από τους διοργανωτές του διεθνούς διαγωνισμού οίνου Concours Mondial de Bruxelles. Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο αναδείχθηκε Newcomer Of The Year 2018 στη Γερμανία, στην κατηγορία των πρωτοεμφανιζόμενων ποτών, σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το κλαδικό περιοδικό Getranke Zeitung.

Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο επιλέχθηκε ανάμεσα σε δεκάδες brands παγκόσμιας διάθεσης και αναγνωρισιμότητας, επιβεβαιώνοντας έτσι τον ultra-premium χαρακτήρα του, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον των Γερμανών καταναλωτών προς το premium εθνικό ποτό της Ελλάδας. Η εταιρεία Βαρβαγιάννης ξεχώρισε στην εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece 2018-2019, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο στο Μέγαρο Μουσικής, κατακτώντας τη διάκριση της Κορυφαίας Εταιρικής Επωνυμίας στην Ελλάδα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Σε πρωτότυπες ενέργειες, events, καλοκαιρινές καμπάνιες και roadshows φαίνεται να επενδύουν φέτος τα brands της κατηγορίας. Στόχος είναι να προσεγγίσουν το κοινό στα ίδια τα σημεία κατανάλωσης, αλλά και να έρθουν πιο κοντά στους νέους καταναλωτές.
Η Ελευθερία Καλφοπούλου επισημαίνει σχετικά: «Στην Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ιδιαίτερη σημασία στην επικοινωνία του brand έχει η διαρκής ανανέωση.

Μελετάμε και αναγνωρίζουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στόχος μας είναι να τις καλύπτουμε προσαρμόζοντάς τες κάθε φορά, όπου αυτό απαιτείται. Προσπαθούμε να ανανεώνουμε το κοινό μας αγκαλιάζοντας τη νεολαία με ειλικρίνεια και χωρίς να εγκαταλείπουμε την ουσία του Ούζου Πλωμαρίου που βασίζεται στην παράδοση, στην ποιότητα και την αυθεντικότητα, αξίες που το ακολουθούν πιστά για πάνω από έναν αιώνα και που το έκαναν τόσο αγαπητό στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

Η μεγάλη εξωστρέφεια και η διαρκής ενίσχυση των εξαγωγών είναι ο δρόμος προς την ανάπτυξη για τις ελληνικές ποτοποιίες/αποσταγματοποιίες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις υφιστάμενες δυσκολίες της εγχώριας αγοράς λόγω του λαθρεμπορίου και της μείωσης της κατανάλωσης, ήταν το βασικό συμπέρασμα της ημερίδας που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) τη Δευτέρα 10 Ιουνίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Η ημερίδα με θέμα «Ελληνικά αποστάγματα.

Η εξωστρέφεια μονόδρομος για την ανάπτυξη» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου. Όπως επισημάνθηκε, το ούζο αντιπροσωπεύει τη μερίδα του λέοντος στις εξαγωγές ελληνικών αλκοολούχων ποτών το 2018, με ποσοστό 71,80%, τα λικέρ αποτυπώνονται στο 2,50%, το τσίπουρο στο 0,50% και άλλα αλκοολούχα ποτά εμφανίζουν μερίδιο 25,19% με το Μεταξά σε πρωταρχική θέση. Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΑΟΠ Νίκος Καλογιάννης ανέφερε πως τα πλεονεκτήματα που καθιστούν ανταγωνιστικά τα ελληνικά αλκοολούχα ποτά είναι οι πρώτες ύλες, ο παραδοσιακός χαρακτήρας τους και οι Γεωγραφικές Ενδείξεις.

«Ωστόσο οι βασικές μας προτεραιότητες», τόνισε κατά τη ημερίδα, «είναι η ενίσχυση και η ανάπτυξη της παραγωγής και διακίνησης των επώνυμων ελληνικών αποσταγμάτων και ποτών, η μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων στην εσωτερική αγορά, η αξιοποίηση του τουρισμού που είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής μας στο εξωτερικό, αλλά και η δημιουργία προγραμμάτων υποστήριξης των εξαγωγών με προβολή της κατηγορίας στο εξωτερικό».

Τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα θα εστιάσει το επόμενο διάστημα η στρατηγική της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, σύμφωνα με την Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director της Ποτοποιίας: «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την περαιτέρω ανάπτυξη του Ούζου Πλωμαρίου ως διεθνές brand που προάγει την ελληνικότητα, καθώς και την ταύτιση του Ούζου Πλωμαρίου με το εθνικό μας ποτό, κάτι που έχουμε σε μεγάλο βαθμό κατακτήσει με επιμονή και προσήλωση όλα αυτά τα χρόνια.

Ήδη πάνω από το 58,5% της παραγωγής μας εξάγεται με μεγάλη επιτυχία, μεταφέροντας αρώματα Ελλάδας σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η ελληνική αγορά παραμένει ο βασικός μας άξονας πάνω στον οποίο κινούμαστε, καθώς η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης είναι 100% ελληνική, οικογενειακή αποσταγματοποιία». Τη δυναμική του κλάδου αποδεικνύει και η πρόσφατη δημιουργία της World Spirits Alliance (WSA), από παραγωγούς και οργανώσεις παραγωγών αλκοολούχων ποτών από όλο τον κόσμο.

Πρόκειται για μια διεθνή εμπορική ένωση που θα εκπροσωπεί τις θέσεις και τα συμφέροντα του κλάδου των αλκοολούχων ποτών σε διεθνές επίπεδο. Η WSA θα ενεργεί ως αντιπροσωπευτικός εταίρος και συνομιλητής ενώπιον διεθνών οργανισμών, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ), ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και τα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ). Ο στόχος της WSA είναι η εξάλειψη των δασμών, των μη δασμολογικών φραγμών και των φόρων που προκαλούν διακριτική μεταχείριση μεταξύ των κατηγοριών των αλκοολούχων. Επιπλέον επιδιώκουν δίκαιη, διάφανη και τεκμηριωμένη νομοθεσία, επαρκή διάρθρωση ειδικών φόρων κατανάλωσης, αναλογικά μέτρα δημόσιας υγείας για τα αλκοολούχα ποτά και φιλόδοξες στρατηγικές καταπολέμησης του παράνομου αλκοόλ.

ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BRANDS
Οι Έλληνες παραγωγοί επενδύουν στην ποιότητα των προϊόντων τους και αυτό αποδεικνύεται και από την επιτυχία που γνωρίζουν σε εγχώριες και διεθνείς σχετικές διοργανώσεις. Το ειδικό βραβείο του Καλύτερου Αποστάγματος του Διεθνούς Διαγωνισμού Οίνου Θεσσαλονίκης 2019 έλαβε το Kanenas Τσίπουρο της Οινοποιίας Tsantali. Παράλληλα, το συγκεκριμένο απόσταγμα απέσπασε και χρυσή διάκριση τόσο για την απλή όσο και για την παλαιωμένη εκδοχή του. Με όπλο την ισορροπία ανάμεσα στην κομψότητα και τον πλούτο αρωμάτων και γεύσεων, το Kanenas Τσίπουρο -χωρίς γλυκάνισο- βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας του ανάμεσα σε 34 συμμετοχές.

Το Τσίπουρο Τσιλιλή τιμήθηκε με το Μεγάλο Χρυσό Μετάλλιο (Grand Medaille d’Or/Great Gold Medal) στον παγκόσμιο διαγωνισμό Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα αποστάγματα από 50 διαφορετικές χώρες. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς διαγωνισμούς που δημιουργήθηκε το 2013, από τους διοργανωτές του διεθνούς διαγωνισμού οίνου Concours Mondial de Bruxelles. Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο αναδείχθηκε Newcomer Of The Year 2018 στη Γερμανία, στην κατηγορία των πρωτοεμφανιζόμενων ποτών, σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το κλαδικό περιοδικό Getranke Zeitung.

Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο επιλέχθηκε ανάμεσα σε δεκάδες brands παγκόσμιας διάθεσης και αναγνωρισιμότητας, επιβεβαιώνοντας έτσι τον ultra-premium χαρακτήρα του, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον των Γερμανών καταναλωτών προς το premium εθνικό ποτό της Ελλάδας. Η εταιρεία Βαρβαγιάννης ξεχώρισε στην εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece 2018-2019, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο στο Μέγαρο Μουσικής, κατακτώντας τη διάκριση της Κορυφαίας Εταιρικής Επωνυμίας στην Ελλάδα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Σε πρωτότυπες ενέργειες, events, καλοκαιρινές καμπάνιες και roadshows φαίνεται να επενδύουν φέτος τα brands της κατηγορίας. Στόχος είναι να προσεγγίσουν το κοινό στα ίδια τα σημεία κατανάλωσης, αλλά και να έρθουν πιο κοντά στους νέους καταναλωτές.
Η Ελευθερία Καλφοπούλου επισημαίνει σχετικά: «Στην Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ιδιαίτερη σημασία στην επικοινωνία του brand έχει η διαρκής ανανέωση.

Μελετάμε και αναγνωρίζουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στόχος μας είναι να τις καλύπτουμε προσαρμόζοντάς τες κάθε φορά, όπου αυτό απαιτείται. Προσπαθούμε να ανανεώνουμε το κοινό μας αγκαλιάζοντας τη νεολαία με ειλικρίνεια και χωρίς να εγκαταλείπουμε την ουσία του Ούζου Πλωμαρίου που βασίζεται στην παράδοση, στην ποιότητα και την αυθεντικότητα, αξίες που το ακολουθούν πιστά για πάνω από έναν αιώνα και που το έκαναν τόσο αγαπητό στην Ελλάδα και το εξωτερικό».


Ένα πρωτότυπο, μουσικό «ραντεβού στον ήλιο» δημιούργησε αυτό το καλοκαίρι το Ούζο Πλωμαρίου. Περίπου 3.000 επίδοξοι στιχουργοί έντυσαν με λέξεις και εικόνες τη μουσική στο τραγούδι που έγραψε η Πέννυ Μπαλτατζή και δημιούργησαν από κοινού το τραγούδι με τίτλο «Ραντεβού στον Ήλιο», από την ομώνυμη καμπάνια του Ούζου Πλωμαρίου. Το brand και η Πέννυ Μπαλτατζή κάλεσαν τους νέους να μπουν στο www.rantevoustonilio.gr και να γράψουν στίχους. Περισσότεροι από 3.000 στιχουργοί έστειλαν στίχους όσο η Πέννυ Μπαλτατζή τους ενίσχυε μέσω χιουμοριστικών βίντεο.

Δέκα τυχεροί που ο στίχος τους ξεχώρισε και επιλέχθηκε από την Πέννυ Μπαλτατζή -και ακόμη δέκα που δεν πρόλαβαν, αλλά ήθελαν να ζήσουν από κοντά την εμπειρία- κέρδισαν τη συμμετοχή τους μαζί με φίλους τους, στο beach party που έγινε στην Γαλάζια Ακτή στον Σχοινιά, με τους stand up comedians Μιχάλη Μαθιουδάκη και Βύρωνα Θεοδωρόπουλο, τους Burger Project και την ίδια την Πέννυ Μπαλτατζή.

Το Ούζο Mini Μυτιλήνης, αυτό το καλοκαίρι, ταξίδεψε σε μέρη της Ελλάδας και κέρασε ούζο και τοπικούς μεζέδες, παρέα με την food blogger Madame Ginger. Το ταξίδι του #OuzoMINIRoadshow ξεκίνησε τον Ιούνιο από την Πάργα και συνεχίστηκε σε 6 πόλεις ανά την Ελλάδα, ενώ βρέθηκε και σε Πάρο, Τήνο και Σύρο. Το #OuzoMINIRoadshow βρισκόταν με το van του, για μια μόνο μέρα σε κάθε προορισμό, για να προσφέρει ούζο και μεζέδες με συστατικά και συνταγές από κάθε πόλη.

Το «The Local Spirit Project» παρουσίασαν φέτος τα τρία premium αποστάγματα Μονοποικιλιακό Τσίπουρο Δεκαράκι, Ούζο Πλωμαρίου Άδολο και M DRY Mastiha. Με εφαλτήριο την παγκόσμια τάση του localization στη γαστρονομία και στο bartending, το τουριστικό κοινό που επισκέπτεται κάθε χρόνο τη χώρα μας όσο και οι Έλληνες έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τα τρία αποστάγματα του The Local Spirit Project μέσα από signature cocktails που έχουν δημιουργήσει bartenders από σημεία της Αττικής και της υπόλοιπης Ελλάδας. Το Project με τα τρία premium αποστάγματα συστήθηκε στο κοινό στο 2ο Aegean Cocktails and Spirits Festival.

Ο Οίκος Μεταξά συνέχισε και φέτος το ταξίδι Explore Greece, παρέα με την ομάδα του The Clumsies, με αντικείμενο διερεύνησης την Κρήτη. Φέτος, το ιστιοπλοϊκό, με πλήρωμα πέντε bartenders από όλο τον κόσμο, έκανε τρεις στάσεις σε τοποθεσίες του νησιού. Σε κάθε μια, ένας από τους bartenders, εμπνευσμένος από την Κρήτη, δημιούργησε από πέντε cocktails με Metaxa 12 Αστέρων. Πάνω από 350 άτομα, καλεσμένοι από όλο τον κόσμο, αλλά και επισκέπτες που βρίσκονταν εκείνη την περίοδο στο νησί, παρευρέθηκαν στα τρία events και γεύτηκαν τα cocktails. Οι ξένοι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία λίγο πριν ταξιδέψουν στην Κρήτη, να ξεναγηθούν και στα κελάρια του Metaxa, στην Κηφισιά.

MARKET NEWS
Από τον φετινό Ιούνιο, η Β.Σ. Καρούλιας προσέθεσε στο χαρτοφυλάκιό της το νέο premium ούζο, Βενιαμίν ο Λέσβιος. Το νέο αυτό ούζο έχει δημιουργηθεί με βάση μια παλιά συνταγή του 18ου αιώνα, χωρίς ζάχαρη, με 11 διαφορετικά συστατικά από την ελληνική γη. Τo premium ούζο της Ποτοποιίας Μυτιλήνης ΕΒΑ διανέμεται από τη Β. Σ. Καρούλιας στην Ελλάδα και στη διεθνή αγορά, ενώ η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών αφορά αποκλειστικά το συγκεκριμένο προϊόν.

Η Pernod Ricard Hellas προχώρησε σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία premium λικέρ Roots Spirits. Η συνεργασία αφορά στην παραγωγή των τεσσάρων προϊόντων της Roots Spirits στις πιστοποιημένες εγκαταστάσεις της Pernod Ricard Hellas στη Μυτιλήνη. Η παραγωγή των ελληνικών Premium Liqueurs Roots περιλαμβάνει τις παραδοσιακές συνταγές Roots Mastic, Kanela, Diktamο και Rakomelo.

Δείπνο προς τιμήν του Γιώργου Βελέντζα, Εκτελεστικού Προέδρου (Executive Chairman) των Hellenic Duty Free Shops, παρέθεσε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) για τη στήριξη που προσφέρει στα ελληνικά αποστάγματα. Σημειώνεται ότι η εταιρεία Hellenic Duty Free Shops εδώ και δύο χρόνια έχει ξεκινήσει επενδυτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των καταστημάτων, δημιουργώντας ειδικά σημεία προβολής για τα ελληνικά προϊόντα και τα ελληνικά ποτά
και αποστάγματα.

Στην Cambo ανέθεσε η Ποτοποιία Στουπάκη όλο το εύρος της online και offline επικοινωνίας της. Μεταξύ άλλων, η ανάθεση περιλαμβάνει και τα αλκοολούχα ποτά, Καζανιστό Ούζο, τσίπουρο Μαύρο Ρόδο, το λικέρ μαστίχα «Ομηρικό» με τις διάφορες γεύσεις του και το OneDrop Μανταρίνι. Η νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα της Cambo υπογράφει «Από Καζάνι», ένα μήνυμα που εμπνέεται από το insight ότι τα εκλεκτά αποστάγματα της Ποτοποιίας Στουπάκη είναι από σπίτι, από παράδοση και ιστορία.

Η πρώτη Οικογένεια Μονοποικιλιακών Αποσταγμάτων Δεκαράκι, Μοσχάτο, Μαλαγουζιά και Ροδίτης έκανε φέτος το ντεμπούτο της στην έκθεση γευστικής δοκιμής «Ελληνικό Απόσταγμα». Συγκεκριμένα, ήταν η πρώτη έκθεση στην Αθήνα όπου παρουσιάστηκαν τα δύο νέα μονοποικιλιακά αποστάγματα της οικογένειας, Δεκαράκι Μαλαγουζιά και Δεκαράκι Ροδίτης.

Ο Οργανισμός Enterprise Greece διοργάνωσε το Εθνικό Περίπτερο της Ελλάδας στην Διεθνή Έκθεση Prowein 2019, στο οποίο φιλοξενήθηκαν 50 οινοπαραγωγοί από όλη την χώρα. Από τον 14ο αιώνα, μέρος της ελληνικής οινικής παράδοσης είναι το τσίπουρο, ένα απόσταγµα στεµφύλων με προστατευόμενη ένδειξη προέλευσης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Enterprise Greece δημιούργησε το Greek Spirits Bar, με το σύνθημα «Ας πιούμε τσίπουρο», όπου οι επισκέπτες δοκίμαζαν διαφορετικές παραλλαγές του τσίπουρου.

«ΤΟ LOCALIZATION ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΣΗ»
«Τα τοπικά αποστάγματα στα bar είναι μια διεθνής τάση που δεν θα μπορούσε να μην κατακτήσει και τα ελληνικά bar. Παράγουμε ποιοτικά αποστάγματα που αξίζει να έχουν μια θέση στην ελληνική και διεθνή bar σκηνή. Καθώς το localization, η εντοπιότητα, αποτελεί την καινούργια παγκόσμια τάση τόσο στη γαστρονομία όσο και το bartending, τοπικά spirits και συστατικά αξιοποιούνται όλο και περισσότερο για τη δημιουργία πρωτότυπων cocktail.

Ακολουθώντας αυτόν τον άξονα δημιουργήσαμε το “The Local Spirit Project”, μια ενέργεια που έχει σκοπό να συστήσει στον καταναλωτή την υψηλή ποιότητα και τα μυστικά των ελληνικών αποσταγμάτων στα bar. Το The Local Spirit Project, εκπροσωπείται από το ultra premium Ούζο Πλωμαρίου Άδολο, το Μονοποικιλιακό Τσίπουρο Δεκαράκι Μοσχάτο και την MDRY Mastiha, αποστάγματα που γίνονται αφορμή για τη δημιουργία cocktail με ελληνικό χαρακτήρα. Από την θερμή υποδοχή των bartenders και των καταναλωτών σε αυτή την ενέργεια, εκτιμούμε ότι το The Local Spirit Project έχει ακόμα πολλά να μας δώσει».
Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης

Marketing Week (T. 1569)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778