Marketing Week - Juan Jose Marco, BAT: «Επιμένουμε στη δυναμική της Ελλάδας για το μέλλον»

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η εταιρεία έχει υλοποιήσει επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας

Juan Jose Marco, BAT: «Επιμένουμε στη δυναμική της Ελλάδας για το μέλλον»

17 Ιουλίου 2019 | 16:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Καπνοβιομηχανία

Ο μετασχηματισμός της British American Tobacco στην Ελλάδα και τα οφέλη που έφερε στην ελληνική οικονομία, στην απασχόληση και στην ελληνική κοινωνία, αποτελεί ένα απτό παράδειγμα του πώς μπορεί να επιτευχθεί το όραμα ανάπτυξης της χώρας και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να συμβάλλουν σε αυτό, τονίστηκε στο Συνέδριο του Economist που πραγματοποιείται στο Λαγονήσι.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής του ομίλου για τη Νότια Ευρώπη, Juan Jose Marco, κλήθηκε να παρουσιάσει πώς το όραμα της εταιρείας ενσαρκώνεται στο όραμα της χώρας, με την επιλογή της British American Tobacco να γίνει η Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες που επιλέγονται παγκοσμίως για να έρθει η Επόμενη Γενιά της τεχνολογίας του κλάδου, τα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου, όπως το προϊόν θερμαινόμενου καπνού Glo και το προϊόν ατμίσματος Vype, με τεράστια οφέλη για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, νέες επενδύσεις αξίας 150 εκατ. ευρώ και σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας.

«Παρά την κρίση των τελευταίων ετών και τα τεράστια προβλήματα στον κλάδο, την υπέρμετρη φορολόγηση σε επίπεδα πρωτοφανή για τα διεθνή επίπεδα, που είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του λαθρεμπορίου, η επιλογή της British American Tobacco είναι να επιμείνει στην δυναμική της Ελλάδας για το μέλλον γιατί τα δύο οράματα ταυτίζονται», ανέφερε στην ομιλία του.

«Μετασχηματίζοντας ολοκληρωτικά το μοντέλο της εταιρείας, δίνεται η απαραίτητη ώθηση στη χώρα με πολλαπλά οφέλη για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, φέρνοντας στη χώρα τις τελευταίες εξελίξεις διεθνώς στον τομέα του δυνητικά μειωμένου κινδύνου, παρά τις δυσμενείς συνέπειες της κρίσης που ακόμα υπάρχουν».

Marketing Week Online( 17 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778