Marketing Week - Η Beverage World αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Lavazza στην Ελλάδα

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για τη διανομή και εμπορία των προϊόντων καφέ Lavazza σε σημεία χονδρικής και εστίασης

Η Beverage World αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Lavazza στην Ελλάδα

9 Ιουλίου 2019 | 15:47 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Ο όμιλος παραγωγής ιταλικού καφέ Lavazza και η PT Beverage World, μέλος του ομίλου Φώτος Φωτιάδης, ανακοίνωσαν τη σύναψη μακροπρόθεσμης στρατηγικής συνεργασίας, η οποία καθιστά την Beverage World, από την 1η Νοεμβρίου 2019, ως τον νέο αποκλειστικό αντιπρόσωπο των προϊόντων της Lavazza στην Ελλάδα.

Η συμφωνία αφορά στη διανομή και εμπορία των προϊόντων καφέ Lavazza σε σημεία χονδρικής πώλησης και σε χώρους εστίασης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η νέα συνεργασία σηματοδοτεί ένα φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης του ιταλικού brand και δημιουργεί νέες προοπτικές για μια πιο δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά.

Αναφερόμενος στην συνεργασία, ο Mauro Mantovani, Global CCO του ομίλου Lavazza, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς σημαντική αγορά, γι’ αυτό στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, δίνοντας έμφαση στο μάρκετινγκ και οικοδομώντας σταθερές και ισχυρές τοπικές συνεργασίες. Αποστολή της Lavazza είναι η προώθηση της αυθεντικής εμπειρίας του ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο, παραμένοντας ανταγωνιστική σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια».

Ο Παύλος Φωτιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Φώτος Φωτιάδης, ανέφερε: «Αυτή η νέα συνεργασία επιβεβαιώνει την σταθερή ανάπτυξη και εξειδίκευση της Beverage World, καθώς επίσης και τη δίψα της για αριστεία και κατακτήσεις μέσα από μια κουλτούρα ομαδικής εργασίας και υψηλής απόδοσης. Βασισμένοι στις ίδιες αξίες και αρχές που μοιραζόμαστε με τον όμιλο Lavazza, είμαστε πεπεισμένοι ότι πέραν από την επιτυχή υλοποίηση των εμπορικών στόχων του brand, θα προσφέρουμε ταυτόχρονα μια μοναδική εμπειρία στους λάτρεις του καφέ».

Marketing Week Online( 9 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778