Marketing Week - Δράση δενδροφύτευσης της ELPEN στο Νέο Βουτζά

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με τη συμμετοχή 150 εργαζομένων της

Δράση δενδροφύτευσης της ELPEN στο Νέο Βουτζά

19 Ιουνίου 2019 | 14:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Φαρμακοβιομηχανία

H ελληνική φαρμακοβιομηχανία ELPEN πραγματοποίησε δενδροφύτευση στην περιοχή του Νέου Βουτζά το Σάββατο, 8 Ιουνίου. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμια Ημέρας Περιβάλλοντος και της Ημέρας Εθελοντισμού των εργαζομένων της σε συνεργασία με τον Δήμο Ραφήνας - Πικερμίου και την υποστήριξη του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Περιβάλλοντος και του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού. Με σύνθημα «ξανακάνουμε πράσινο τον τόπο μας», περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι της ELPEN μαζί με τα παιδιά τους, συμμετείχαν στη δράση. Η εταιρεία ανέλαβε την προμήθεια 225 φυτών και την εγκατάσταση αυτόματου ποτιστικού συστήματος. Κατά τη διάρκεια της δενδροφύτευσης, υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικές και ενημερωτικές δράσεις, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των συμμετεχόντων.

H ελληνική φαρμακοβιομηχανία ELPEN πραγματοποίησε δενδροφύτευση στην περιοχή του Νέου Βουτζά το Σάββατο, 8 Ιουνίου. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμια Ημέρας Περιβάλλοντος και της Ημέρας Εθελοντισμού των εργαζομένων της σε συνεργασία με τον Δήμο Ραφήνας - Πικερμίου και την υποστήριξη του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Περιβάλλοντος και του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού.

Με σύνθημα «ξανακάνουμε πράσινο τον τόπο μας», περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι της ELPEN μαζί με τα παιδιά τους, συμμετείχαν στη δράση. Η εταιρεία ανέλαβε την προμήθεια 225 φυτών και την εγκατάσταση αυτόματου ποτιστικού συστήματος. Κατά τη διάρκεια της δενδροφύτευσης, υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικές και ενημερωτικές δράσεις, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των συμμετεχόντων.

Marketing Week Online( 19 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778