Η Huawei καταλαμβάνει υψηλότερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της ετήσιας έκθεσης BrandZ που περιλαμβάνει τις 100 σημαντικότερες εταιρείες παγκοσμίως (Top 100 Most Valuable Global Brands).

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε από την WPP (το τμήμα ερευνών της Kantar), η Huawei φαίνεται ενισχυμένη σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στη 47η θέση και παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 8% στην αξία της. Αυτή είναι η 4η κατά σειρά χρονιά που η Huawei συμπεριλαμβάνεται στο Top 50.

Όπως σημειώνει η εταιρεία αναλύσεων IDC στην πιο πρόσφατη έρευνά της Worldwide Mobile Device Tracker, η Huawei είναι η μόνη εταιρεία που παρουσιάζει χρόνο με τον χρόνο αύξηση άνω του 50% στις πωλήσεις προϊόντων. Τέσσερις από τις εννέα νεοεισαχθείσες εταιρείες στην κατάταξη Top 100 της BrandZ έχουν την βάση τους στην Κίνα, ανεβάζοντας στις 15 τον συνολικό αριθμό των κινεζικών εταιρειών στην λίστα των 100.